Föreningen behöver din hjälp!

Startat av carlsson, december 15, 2011, 10.11

Föregående ämne - Nästa ämne

carlsson

Lystring!

Föreningen tar gärna emot överblivna lampor och möbler enligt följande:
- Hurtsar
- Bokhyllor
- Vägghängda hyllsystem
- Taklampor
- Vägglampor
- Golvlampor

Om du har något av dessa kommer vi och hämtar, eller så lämnar du det utanför köket på föreningen. Vi behöver ditt bidrag senast den 25/12.


Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Fluff

jag har en röd tvåsitssoffa jag vill bli av med. men det är ju inget av det du skrev tyvärr :/
inget intresse alls?

kanske någon medlem som vill ha den i så fall?
ät en makaron till!

Lindbergh

Funderar på det röda rummet och vilken röd färg din soffa har? Beroende på röd färg så skulle den kunna ersätta en soffa i det röda rummet, men är det fel röd färg kan det se heltokigt ut...vi ska ju se till att det röda rummer blir snyggt också :)


Jag har lite mer saker som jag kan skänka, har ju tyvärr slängt två taklampor precis...återkommer om det, kommer ta med mig lite avlastningsbord sedan som ska ersätta de i det röda rummet...
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Gobbos Spider

Mitt as till blå hylla finns ju alltid tillgänglig. Har iofs grejer i den tills ny lägenhet dyker upp men är det kris så varsågod.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Fluff

så här ser soffan ut :)

ena minisoffkudden har lite vit färg på ena sidan. inget farligt eller mycket.
sen är jag osäker på om jag har kvar benen till soffan också. så just nu står den direkt mot golvet.
i övrigt inga konstigheter eller fel.
ät en makaron till!

Fluff

blev lite stor och kornig bild :p
ät en makaron till!

carlsson

Soff-Stefan: Soffor behöver vi inte. Lindbergh får dock avgöra om han vill mecka in soffan i Röda.

Hyll-Stefan: Ska kolla på den nästa gång jag kommer till dig!

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Lindbergh

Ok, svårt att se den röda kulören...tanken var annars om det gick att uppgradera den mer slitna lädersoffan i röda rummet, men vi får nog passa.

Har bytt ut ett sidobord i röda och uppgraderat till ett mindre och lite fräschare från IKEA. Ställt det andra utanför i det blå jämte soffbordet.
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Fluff

Helt ok :)

Om någon annan vill ha den så säg till. Annars kommer jag att slänga den så fort tillfälle ges.
ät en makaron till!

Xyzar

Har en billy bokhylla jag kan erbjuda, men det blir isåfall efter jul eftersom jag åker till stockholm om 7 timmar
There is no IRL, there is only AFK.