Konventsmöte 3/11 17.00

Startat av Brain, oktober 29, 2011, 13.06

Föregående ämne - Nästa ämne

Brain

Sistamöte inför BSK 29
Se till att ni är där!
Tomas Davidsson

roligt

Jag kommer troligtvis inte kunna komma. Jag är borta då, av samma anledning som jag inte kan närvara under konventet.
Var med och spela.

Usually_Insane

Jag har med mig batteriet, behöver kanske testas på något sätt innan konventet, men då kan vi ha batteri och startkablar för dom som inte kan starta sina motorer :)
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Lindbergh

Hej!

Fråga: Hur ser nyttjandet av Geddons lokaler ut inför BSK i allmänhet, röda rummet i synnerhet? Anledningen är att jag kommer kanske att ha en lucka så jag funderar på att spelleda några timmar!
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

bohlin

#4
Vi har alltid behöv av spelledare på bsk ;)

deadrabbit

#5
Någon för SÄK deltar antagligen inte på mötet pga internutbildning. Men meddelar att SÄK kör uppstart ca 18.00 tiden fredag på BSK. Då vi missar mötet är vi tacksamma för information om andra radionät under arrangemanget.
Operativ chef SÄK BSK31
Operativ chef SÄK BSK30
Operativ chef SÄK BSK29
Operativ chef SÄK BSK28
SÄK BSK27
SÄK BSK26

Ewers

Hej!

Som vanligt kommer armagedons lokaler vara stängda för annat än övernattning/förberedelser för konventet. I år har vi stort behov av spelledare och det skulle vara mycket uppskattat om någon/några ville hjälpa till med detta. Drakar o demoner och western är ju inga okända spelsystem för armagedoniter...

/F 8)

Lindbergh

”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954