Någon som vill spela en/flera BB matcher framöver??

Startat av Eriksson, februari 25, 2005, 20.59

Föregående ämne - Nästa ämne

Heavy

In other news:

Jag råkade byta till mig 4 omålade och orörda BB-lag i veckan mot en massa junk.. Om nån är sugen på antingen Norse, Woodelves eller Highelf laget så finns det till försäljning/byte mot nått skoj :)

De odöda behåller jag nog själv efter som jag är så jäkla ond..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Eriksson

Har träning med fotbollen på Onsdag, men det får nog bli till helgen som jag dyker ner.

Heavy

Citat från: "Eriksson"Har träning med fotbollen på Onsdag, men det får nog bli till helgen som jag dyker ner.

Du är välkommen, och som extra bonus slipper du träffa mig i helgen  :twisted: ..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Eriksson

Skulle det var så farligt??????

Dyker nog in och "tjeckar" in läget till helgen som sagt.

Eriksson

Citat från: "Heavy"In other news:

Jag råkade byta till mig 4 omålade och orörda BB-lag i veckan mot en massa junk.. Om nån är sugen på antingen Norse, Woodelves eller Highelf laget så finns det till försäljning/byte mot nått skoj :)

De odöda behåller jag nog själv efter som jag är så jäkla ond..

Du behåller ju rätt lag! Har redan High Elf´s men kanske dom andra kan vara något,  är dom målade eller ej??
Pris???

Heavy

Citat från: "Eriksson"
Citat från: "Heavy"In other news:

Jag råkade byta till mig 4 omålade och orörda BB-lag i veckan mot en massa junk.. Om nån är sugen på antingen Norse, Woodelves eller Highelf laget så finns det till försäljning/byte mot nått skoj :)

De odöda behåller jag nog själv efter som jag är så jäkla ond..

Du behåller ju rätt lag! Har redan High Elf´s men kanske dom andra kan vara något,  är dom målade eller ej??
Pris???

Tja, farligt och farligt, men jag är rätt tjötig av mig :D

Omålade och orörda vad jag vet (har dom på posten just nu)..
Ge ett bud, men jag skickar dom helst inte för en alltför liten penning då jag ändå har en massa jag måste byta till mig .. Du kanske har nätt junk att byta bort annars ??
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Eriksson

Har tyvärr inge nätt junk att byta, äger ju inga.

Är intresserad av Norse, Wood Elf´s lagen.

Heavy

Citat från: "Eriksson"Har tyvärr inge nätt junk att byta, äger ju inga.

Är intresserad av Norse, Wood Elf´s lagen.

Norse försvann idag till Ewers (en spelare till mao :)), men trädkramarna finns kvar.. Ge mig 200 så är dom dina :D
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Eriksson

Då fixar jag fram pengar.  :lol:

Då är bara frågan när vi ska lösa bytet.  :roll:

Heavy

Jagär förvisso på klubben hela dagen idag, men figurerna ligger såklart hemma.. :/

Vill du komma in med cash till mig idagär det iofs helt ok, så kan jag slänga in figurerna på klubben vid tillfälle (är i stan en del så) och du kan plocka upp dom när du har tid..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Eriksson

Heavy: Som sagt har jag inga möjligheter på onsdagar. Kanske vid påsk om inget annat.


Det får bli nån match nu runt påsk. Då kanske det finns nån mer än Heavy som har lust att spela?

Heavy

Citat från: "Eriksson"Heavy: Som sagt har jag inga möjligheter på onsdagar. Kanske vid påsk om inget annat.


Det får bli nån match nu runt påsk. Då kanske det finns nån mer än Heavy som har lust att spela?

Ahh, jag trodde det var bara denna onsdag, men man lär sig alltid nått nytt.  :oops:

I just påsk har jag svårt att ta mig till lokalen, och flertalet intresserad av BB är nog tyvärr på GothCon och leker med tennsoldater där..

Av nån underlig anledning har jag dock på känn att du bor söder om Borås, och då kan man ju lösa det med hemmaspelande kasnke. Själv bor jag utanför Tranemo så..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

Ok, hsr just satt igång att fixa upp ett Orc team till BB, mest för att det är ett av få lag man inte prövat redan, å när det e byggt ska ni få fett me smörj :roll:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Eriksson

Det är ju enda laget jag aldrig förlorat mot  :D

Dom är tunga att möta, både kan springa någerlunda snabbt och är starka.

Eriksson

Citat från: "Heavy"

Av nån underlig anledning har jag dock på känn att du bor söder om Borås, och då kan man ju lösa det med hemmaspelande kasnke. Själv bor jag utanför Tranemo så..


Nu är det ju så att jag bor på Sjöbo.