battlefleet gothic

Startat av sebbe, februari 17, 2005, 02.15

Föregående ämne - Nästa ämne

Brain

Citat från: "sebbe"då har jag målat mina 38 rymdskepp Krasha, Basha, Skvasha, Trasha, Gnasha, Masha, Ramma, Boffa, Grappa, Banga, Laa-Laa, Loota, Bruto, Wazza, Bamma, Bomma, Dipsy, Skorcha, Goffa, Rubla, Trukka, Vobbbla, Tinky Winky, Toffa, Grunta, Wosha , Gobbla, Ekko 1, Grofa, Drubla, Po, Butcha, Dakka, Bokka, Borka, Larry, Dummy och Gitznik.
bra bra

Och det hjälte ju mycket när det väl blev drabbning  :twisted:

I dustandet mellan Chaos och ÿrcher står det just nu 3-0 till Chaos
(Främst pga Critical Hits :mrgreen: )
Tomas Davidsson

sebbe

Citat från: "Brain"
Citat från: "sebbe"då har jag målat mina 38 rymdskepp Krasha, Basha, Skvasha, Trasha, Gnasha, Masha, Ramma, Boffa, Grappa, Banga, Laa-Laa, Loota, Bruto, Wazza, Bamma, Bomma, Dipsy, Skorcha, Goffa, Rubla, Trukka, Vobbbla, Tinky Winky, Toffa, Grunta, Wosha , Gobbla, Ekko 1, Grofa, Drubla, Po, Butcha, Dakka, Bokka, Borka, Larry, Dummy och Gitznik.
bra bra

Och det hjälte ju mycket när det väl blev drabbning  :twisted:

I dustandet mellan Chaos och ÿrcher står det just nu 3-0 till Chaos
(Främst pga Critical Hits :mrgreen: )
första matchen blev lika!
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Martin Larsson

Försöker Sebbe månne slingra sig eller :roll:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

sebbe

absolut inte, sebbe försöker stoppa förtrycket av grönhudade minoriteter
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Brain

Citat från: "sebbe"
första matchen blev lika!

Med poängfördel till mig! (OK jag kom inte ihåg riktigt hur det blev)

2-1-0 till mig då...

räknar med att det hinner bli 4-1-0 ifall inte sebbe bättrar sig  :wink:
Tomas Davidsson

sebbe

Citat från: "Brain"
Citat från: "sebbe"
första matchen blev lika!

Med poängfördel till mig! (OK jag kom inte ihåg riktigt hur det blev)

2-1-0 till mig då...

räknar med att det hinner bli 4-1-0 ifall inte sebbe bättrar sig  :wink:
helt rätt, men en draw! det var du som poängterade det särskilt då =)
om jag vill tror jag nog att jag kan få det att stanna på 2-1-0 dessutom =P

förresten, ska vi spela imorgon (söndag) efter medlemsmötet? någon?
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Martin Larsson

Citat från: "sebbe"absolut inte, sebbe försöker stoppa förtrycket av grönhudade minoriteter

Det heter underutvecklade primater Sebbe, inte grönhudade minoriteter :idea:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Brain

Citat från: "Martin Larsson"Det heter underutvecklade primater Sebbe, inte grönhudade minoriteter :idea:

De "underutvecklade primaterna" har ju i alla fall lyckats utveckla ordentligt frontpansar till skillnad från Chaos....

Iofs har verkar 6+ frontpansar vara tillgängligt enbart för underutvecklade primater såsom Imperial Navy och Orks....
Tomas Davidsson

Martin Larsson

Har visst felciterat Sebbe, det är spelarna av O&G i div GW-spel som är de "underutvecklade primaterna" så Sebbe har rätt. De stackars orksen är fortfarande grönhudade minoriteter 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

sebbe

Citat från: "Martin Larsson"Har visst felciterat Sebbe, det är spelarna av O&G i div GW-spel som är de "underutvecklade primaterna" så Sebbe har rätt. De stackars orksen är fortfarande grönhudade minoriteter 8)
O&G står för Orcs & Goblins, finns inga orcer i min flotta.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Martin Larsson

Citat från: "sebbe"
Citat från: "Martin Larsson"Har visst felciterat Sebbe, det är spelarna av O&G i div GW-spel som är de "underutvecklade primaterna" så Sebbe har rätt. De stackars orksen är fortfarande grönhudade minoriteter 8)
O&G står för Orcs & Goblins, finns inga orcer i min flotta.

Ser du, nu försöker du slingra dig igen :roll:

Det är inte jag som dömt mig själv, ovetande, till en underutvecklad primat :lol:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

sebbe

Citat från: "Martin Larsson"
Citat från: "sebbe"
Citat från: "Martin Larsson"Har visst felciterat Sebbe, det är spelarna av O&G i div GW-spel som är de "underutvecklade primaterna" så Sebbe har rätt. De stackars orksen är fortfarande grönhudade minoriteter 8)
O&G står för Orcs & Goblins, finns inga orcer i min flotta.

Ser du, nu försöker du slingra dig igen :roll:

Det är inte jag som dömt mig själv, ovetande, till en underutvecklad primat :lol:
nepp, däremot har tommie gjort dig och alla andra gråblåa byrackor den tjänsten =P
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Martin Larsson

Citat från: "sebbe"
Citat från: "Martin Larsson"
Citat från: "sebbe"
Citat från: "Martin Larsson"Har visst felciterat Sebbe, det är spelarna av O&G i div GW-spel som är de "underutvecklade primaterna" så Sebbe har rätt. De stackars orksen är fortfarande grönhudade minoriteter 8)
O&G står för Orcs & Goblins, finns inga orcer i min flotta.

Ser du, nu försöker du slingra dig igen :roll:

Det är inte jag som dömt mig själv, ovetande, till en underutvecklad primat :lol:
nepp, däremot har tommie gjort dig och alla andra gråblåa byrackor den tjänsten =P

Jasså :arrow:
Kolla lägst ner på sidan...http://www.armagedon.se/forum/viewtopic.php?t=220&postdays=0&postorder=asc&start=0
8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

cracked_open

Har testat Gothic lite grann och om någon med mer vana kan hjälpa migatt eventuellt sätta ihop en orc flotta vore det guld  :lol:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Heavy

Vi har i ärlighetens namn inte spelat BFG på klubben sen jag började med min flotta, själv har jag aldrig lirat :)

Är dock på när nån orkar ta tag i det..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.