Spotify

Startat av pannan, december 16, 2008, 14.51

Föregående ämne - Nästa ämne

biggabush

Jimmy. Du har rätt. Alla berörda skulle vara gladare om problem inte uppstår. Det säger sig självt att om Spotify och bolagen på ett ögonblick kunde fixa till problemet så skulle de göra det. Helt enkelt eftersom det gynnar dem och besparar dem badwill och skvaller mm.

Men, som du säkert själv vet, så är internationell juridik inte särskilt speedy gozalez, och ska inte heller vara det (om det vore det skulle det innebära en rättssäkerhetsrisk).

Hade det funnit en qucik fix så hade den applicerats.
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Robin

Årets första två skivinköp skedde tack vare spotify.

Shugo Tokumaru (LST) och TV on the Radio (Dear Science). Från Dotshop no less. Hejja onda skivbolagsdirektörer! :D


EDIT:
Dock är det surt som omogna citroner att de har ryckt så mycket. Vet flera som inte tycker det är värt att betala längre nu när de tvingas att regionsstyra musiken.
Jag vann combat med 13.

biggabush

Såg din order idag Robin. Jag ber Åsa ta med den till jobbet imorgon.

Shugo Tokumaru är helt magisk. Japans motsvarighet till Sufjan Stevens/Jens Lekman. Hurra för Shugo!

Ge mig feedback så tipsar jag dig gärna om annan musik som kan falla herrn i smaken.

:)

Mina, och Åsas favoriter just nu, och som båda finns på Spotify och hos oss f ö, är Chris Garneau (Music For Tourists) och Peter Broderick (Home).
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Robin

Citat från: "biggabush"
Mina, och Åsas favoriter just nu, och som båda finns på Spotify och hos oss f ö, är Chris Garneau (Music For Tourists) och Peter Broderick (Home).

Jag har kollat in din och Åsa's smak på nylleboken lite, allt är inte min kopp te. Peter verkar lite tråkig  :? . Tycker både Ternheim och Zelmani gör det bättre  :). Får lyssna mer på Garneau.

Ska nog köpa Exit med av Tokumaru-san, men den finns ju på Spotify, så snål-tarmen säger till mig att hålla lite i pengarna till typ... 20:e mars eller så ;) (samt min personliga besparingskonsult).

Spotify är himla bra när folk har på musikfunktionen i MSN, då kan man kolla in det och säga bra eller anus. Samt om man har last.fm.

Har lyssnat mycket på post-rock, Anna Ternheim, Zelmani et.al det senaste. Jobbarkompisars fel.
Jag vann combat med 13.

biggabush

\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Dale

Någon som kan ge mig en invite så att jag kan testa? Fnääälllaaaaaaaa.....

biggabush

Maila eller pma mig din epost som du vill använda till spotify-kontot så fåru en invite av mig.
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Gobbos Spider

spotify:user:plekszy:playlist:0b8gVTBuSEr90PNcafHlTU
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Meldon

Är det nån som har en Spotify invite som dom gärna vill bli av med..??
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Huggorm

du behöver ingen invite. följ bara de här enkla stegen så har du spotify på 2 minuter. http://slempa.com/spotify-invites
Död åt Tengil!

Daniel

Först till kvarn!

pccCMjnjqnWmCwHd
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

http://spel.nsson.nu - Ska du köpa spel?