Vi vill ha en WiF-sektion på hemsidan!

Startat av oscar, december 18, 2005, 11.07

Föregående ämne - Nästa ämne

Niklas

Citat från: "emil"
Citat från: "Nisse"
Citat från: "emil"Slå ut ett par väggar till i föreningslokalen så kanske det hjälper? :wink:

@ Sebbe Kan inte du fixa en länk för "Blodboll" under länkar?

Jag tänkte lite på det här med att utnyttja lokalen... Eftersom det spelas mer blodboll än wif så borde ju vi hålla till i det gröna fina rummet... eller?  :wink:
Nah, vi kan väl iofs föreslå styrelsen att vi slår ut SAMTLIGA väggar i lokalen, så har vi ett enda GIGANTISKT rum för blodboll? :D (För Oscar:  :wink:  :wink:  :wink:  :wink:  :wink: )

Fast det kan ju vara jobbigt när andra våningen kommer nerfarandes... ...hmmm...

hehehe

sebbe

men varför begränsa bloodbowl-spelarna så oerhört genom att tvinga dem att husera i lokalen? vi har ju faktiskt en fotbollsplan så nära som lite drygt hundra meter från föreningen som praktiskt taget är gjord för blood bowl!

det finns ju som sagt bara dåliga kläder =)


sen när vi ändå är igång kan vi skicka wif-spelarna till en garderob hos pasi eller något, och därmed kunna viga hela lokalen åt det första årligen återkommande inomhusvinterkoboldernas dag!

hurra!
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

dagle

Koboldernas dag, fast året runt....

Niklas

Försökte att hitta den där sektionen som vi blodbollare ska ha... det enda jag hittade var att vi ligger under figurspel -övriga. Precis där WiFfarna har sina diskussioner... Vi Blodbollare vill oxå ha en egen sektion!

Eller har jag missat ngt? :?

Niklas

med sektion menar jag som så att jag vill ha en motsvarande pasis rollspelskampanj, styrelsen, styrelsen informerar liknande sektion... där allt om blodboll samlas...