Geddon OldBoyz

Startat av Greger, september 20, 2005, 21.23

Föregående ämne - Nästa ämne

Greger

Hej! Tänkte försöka dra ihop det ursprungliga Geddon-gänget, så många som vill, för att hålla kontakten på detta viset. Alla har ju fullt upp med sitt, men att gå hit och snacka lite strunt med gamla polare när man har en minut över kan ju vara kul!

"Nya" medlemmar eller sådana som känner sig manade att snacka här är naturligtvis välkomna, bara tonen är gooo och syftet är att ha kul ihop.

Hoppas att se många dyka in här och säga hej! Ordet är fritt! :D

Greger

Greger

Jag saknar email-addresser till Mekka, Nyman, Patrik, Erik, Christian och några till, så sprid gärna detta vidare, tackar! :D

Om någon har kontakt med Rata, Imse, Magnus Andersson, Felix och hela det gänget, så sprid det gärna till dem också! The more the merrier! :D

Ryder

Citat från: "Greger"Hej! Tänkte försöka dra ihop det ursprungliga Geddon-gänget, så många som vill, för att hålla kontakten på detta viset. Alla har ju fullt upp med sitt, men att gå hit och snacka lite strunt med gamla polare när man har en minut över kan ju vara kul!

"Nya" medlemmar eller sådana som känner sig manade att snacka här är naturligtvis välkomna, bara tonen är gooo och syftet är att ha kul ihop.

Hoppas att se många dyka in här och säga hej! Ordet är fritt! :D

Greger

Tycker du gör helt rätt Greger. Själv sitter jag på hotellet i Kuwait City och längtar hem. Vore kul om vi "alte" kunde ses på ett partaj eller något.
Inte några stycken utan ett stort gäng.

Over and out, Ryder
Mr Ryder is back

Greger

Tjena Johan!

Ett partaj vore givetvis jämrans kul, vi får väl se hur många som dyker upp här så kanske vi kan dra ihop något såsmåningom - vore görkul!!!

Vi ses när du kommer hem, får ta en bärs i Götet - jag flyttar ju tebax i slutet av oktober, så kan du bära lite möbler så vore det toppen! (har inte så mycket prylar) :D

Ryder

Citat från: "Greger"Tjena Johan!

Ett partaj vore givetvis jämrans kul, vi får väl se hur många som dyker upp här så kanske vi kan dra ihop något såsmåningom - vore görkul!!!

Vi ses när du kommer hem, får ta en bärs i Götet - jag flyttar ju tebax i slutet av oktober, så kan du bära lite möbler så vore det toppen! (har inte så mycket prylar) :D

Är jag bara hemma och inget planerat så får du hjälp, ska till Hongkong snart sen Mexico igen
Mr Ryder is back

Greger


Greger

Verkar vara lite tunt med arrangörer till årets konvent i Borås. Kanske ska vi veteraner hitta på något att köra, eller hjälpa till på något sätt? Visst, inte så lång tid kvar, men man kan ju sätta ribban därefter och inte göra det så stort. Är man ett gäng så blir det ju inte så mycket jobb per person.

Om någon har idéer och förslag kan det ju vara bra att lobba upp dem här. Något diorama man kan slänga ihop över en helg, eller något annat arrangemang kanske, skulle vara kul :)

Låt inte detta styra diskussionen, utan dyk bara in och säg hej om du vill ;)

Lasse Persson

:D Ja det var ju en lysande idé som vanligt...Hoppas det blir många som hittar hit...Må de unga glina bäva :wink:
Vägen till Helvetet är kantad med goda intentioner.

Jesper Wasling

Tjolahopp på er pojkar.

Bra idé att få ihop folk här.  Ni har säkert läst att jag och Mob har skrivit lite om föreningens historia. Lägg på era minnes bilder med så blir det ännu bättre.
*********************************

ex-ex-ex-aktiv, och nu snackar vi 80-tal :-)

Clifford

Jag har gnällt som fan på att mitt kära favoritforum är så tomt, skönt att nån vill använda det ;)

Dina

Citat från: "Greger"

Om någon har idéer och förslag kan det ju vara bra att lobba upp dem här. Något diorama man kan slänga ihop över en helg, eller något annat arrangemang kanske, skulle vara kul :)


Det skulle vara roligt med Star Max. Om någon annan än jag ville hålla i det naturligtvis :)
So long, suckers!

Greger

Kul att se att det är lite trafik här! Välkomna och ha så kul! Jag lär hänga här en del, så det alltid finns nån att tjöta med :)

Har inte hunnit kolla alla trådar än, kan du peka vägen Jesper? Så man inte missar nåt. ;)

Vill passa på att tacka Clifford och Dina för möjligheten att snacka här lite, bra idé med föreningsforum. :)

Schysst bild Lasse ;)

Greger

För den nyfikne...

Konventets hemsida ligger här: http://bsk.sverok.net

Om någon är intresserad att läsa lite om Sverok så finns deras hemsida här: http://sverok.se

:)

Greger

Säger hej till Thomas Alm och Myran, kul att ni är här!!! :D

Greger

Vill önska alla en god helg!

Själv ser jag fram emot lite koncentrerat dataspelande och ett par glas rödtjut!

Lär hoppa in här ibland, så om någon känner för att jiddra lite, istället för att trolla, så är det bara att jiddra på ;)