Organisera mera: Warhammer Fantasy Battles

Startat av emil, augusti 15, 2016, 15.12

Föregående ämne - Nästa ämne

Zot

För min del har det inte blivit så mycket spelande alls på sista tiden. Senast jag spelade WFB var mot dig...

emil

Jag är ledig V33-35 om inget akut händer. Skulle vara kul att leka lite Squarehammer, alltså gamla Warhammer. Någon som är sugen?

emil

Vi "gubbar" ska spela gamla Warhammer 13/8 10:00 & framåt, om någon är intresserad & vill kika förbi.  :D *edit* Dwarfs Vs Empire

Zot

Tack för god match idag, Imperiets flitiga ingenjörer hade oljat maskinerna bra  :)

emil

Jag fick leka lite med kameran i min mobil iaf. :D Ska försöka plugga lite regler & få 2000p uppmålat för ett senare tillfälle. Man kan ju grundläggande saker & man hittar ganska lätt i regelboken.


Ola

"WFB" - 9th Age

Det blir game nu på lördag (den 1:e), med start efter 18.
Publik, regeltolkare och annat löst folk är hjärtligt välkomna! :)

Dämöner mot Odödingar!
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

emil

Vafalls! Bra initiativ, kommer ev. & kollar.

Ola

Hallå.

Robin H å jag har filat på en miniturnering nu ett tag.
9th age, 3000p, endagars, 29e eller 30e dec.
Finns det intresse för detta? (Anders, Mats, fler?)

PS Tror Dyne ska vara med, så det handlar om vem som tar 2a platsen...
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

emil

Kommer gärna & kollar, men annars avstår jag. Väntar på Gold Ed. innan jag pluggar regler & sätter ihop en armé.

Ola

Ok. 29e. Fast vi behöver en spelare till, väldigt klen turnering med bara tre spelare.
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

emil

Kommer gärna & kollar som sagt. Gold Edition ska tydligen ha släppts nu, försöker haka på om ngn trycker upp den.


Ola

Har precis bokat en match 6th Ed med en nyare medlem, torsdag den 7e vid kl.19 ifall nån är intresserad att kika.
Kassa dämoner mot tokbra Oggrar. :)
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!