MEAN MOUNTAIN MANGLERS goes Bloodbowl 2

Startat av KOBOLDKUNGEN, februari 04, 2016, 18.01

Föregående ämne - Nästa ämne

Anna_B

Tjo, jag ska hinna vara med.
Jag får ta tag i det under morgondagen.
Hej! Hoppas på nya bekantskaper.

emil

Citat från: KOBOLDKUNGEN skrivet april 27, 2017, 23.17
...deadline slutspelsomgång 1 torsdag 11 maj!
En liten påminnelse för dom som inte spelat sina matcher ännu.

mlkr

/Veni Vidi Vicious

emil

4 dagar gott om tid? Ni har haft 9+ dagar på er. Zzzz...

Greger

Vad säger du Barcus? Jumbo ikväll eller imorgon torsdag? Kan starta ca kl 21 båda kvällarna.  8)

Greger

Marcus J meddelar att han är fullbokad denna veckan och får lämna WO tyvärr

mlkr

Det gick oväntat bra för Rocky Horror Allstars mot Dwarfs of the Guard.
2-0 i TD och RNG:n var rejält ensidig vilket resulterade i CAS & Death för dvärgarna.

Så nu mår laget lite bättre igen. 2 mumier. Får se hur lång tid det tar innan de är ihjälslagna ;)
/Veni Vidi Vicious

emil

#382
Härligt! Inget personligt Fluff, men jag ogillar dvärgarna mest i våran grupp. Faktiskt mest i Blood Bowl rent allmänt öht.

*edit* Konstig match, dvärgarna verkade inte ha något AV eller Thick Skull, fast Ghouls & Skelett klarar sig. Hemoroijderna vann mot dwaffarna också, 5-0! :O

Raslurbat

Jo, 5-0 blev lite av förnedring. Till stor det är det Rocky's och RNGs förtjänst att det gick så lätt.
Ingenting gick direkt dvärgarnas väg. Deras tur i sista matchen dårå att krossa motståndet och döda minst åtta gurglar som torskar reg.
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

emil

#384
Citat från: Raslurbat skrivet maj 11, 2017, 00.07
Deras tur i sista matchen dårå att krossa motståndet och döda minst åtta gurglar som torskar reg.
Ungefär så såg matchen ut senast mot dvärgarna, så det är inget nytt under solen.  :( *hatar dvärgar*

*Edit* Var tvungen att visa lite skills i Gimp 2 från tidigare Photoshop-kunskaper i min signatur, men nu har jag en helt ok laglogga iaf.

Martin Larsson

Eftersom bottenmatchen bara är en match och dem andra 2 grupperna kommer hålla på ett tag så kanske man ska ge dem typ till när gruppspelet är över att spela av sin match?
Om dem vill spela matchen dvs?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

KOBOLDKUNGEN

Jumbofinalen är redan satt till seger för Greger då Barcus inte kunde lira men finns det något intresse för att spela den så ser jag att jag missat att confirma den så den går fortfarande att nollställa.
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


mlkr

Försök låta dem spela om de kan o vill? Är ju roligare så.


Skickat från min iPad med Tapatalk
/Veni Vidi Vicious

Raslurbat

Klart vi ger dom tid att spela jumbon
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

emil

#389
Alltså, har man fått 14 dagar på sig att spela EN j-a match, och väntar till sista dagarna att spela, så undrar jag om det är värt besväret. Men jag bryr mig eg. inte, så länge jag får spela mina matcher inom tidsramarna.

@Mlkr
Det blir Nurgle Gurgles mot Undead. Jag spelar gärna under kommande helg, när kan du annars? Copy/paste lite tider för Kick Off:

"Match Day suggestions & times for Kick Off: Monday-Friday 18:00-21:00. Weekend 12:00-22:00. Pick something that suits you and I´ll check my calendar. Things might change, but right now I´m open for suggestions any day.

*Edit* Busy Friday, Wednesday, Sunday between 14:00-18:00 UTC."