MEAN MOUNTAIN MANGLERS goes Bloodbowl 2

Startat av KOBOLDKUNGEN, februari 04, 2016, 18.01

Föregående ämne - Nästa ämne

mlkr

Wooo! Se till att banka de flygande nu så försöker jag vinna mot nurglarna & gå upp i ledning! ;)


/Mlkr
/Veni Vidi Vicious

Martin Larsson

When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

KOBOLDKUNGEN

Vi litar på dig Martin!

Ikväll 21 blir det orcer mot dvärgar, hua!
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


emil

#288
Citat från: KOBOLDKUNGEN skrivet mars 28, 2017, 19.11
Vi litar på dig Martin!

Ikväll 21 blir det orcer mot dvärgar, hua!
Härligt! En topp & hatmatch som man bara önskar en sur Draw med en massa Deaths i båda lagen. Kan bero på att ni är de enda jag förlorat mot hitintills... ;)

emil


mlkr

De körde igång 21:30
1:a halvlek precis avklarad.
/Veni Vidi Vicious

Greger

Game on onsdag kväll, dvs idag, kl 20.

Gladlynta, kramgoa och gulliga orker mot kallsinta beniga högfärdsalver ... må bäste och tursammaste coach vinna :-)

Möter Brain, blir trevligt! :-)

mlkr

Äsch då. Jag har match som startar på fumbbl då. Så kan nog inte tune:a in och snacka skit på Discord! :D
/Veni Vidi Vicious

Brain

Citat från: mlkr skrivet mars 29, 2017, 16.44
Så kan nog inte tune:a in och snacka skit på Discord! :D

Kommer inte heller sitta på Discord då jag är hemma med bristfällig röst och rethosta
Tomas Davidsson

Greger

Har inte skaffat Discord ännu  :-[ så chat i spelet får det bli  :'( 8)

KOBOLDKUNGEN

Citat från: Martin Larsson skrivet mars 28, 2017, 16.18
Uuh ja visst, lätt :o :P  ??? ::)

Efter sjukt imponerande 5-1 så ska du ju lätt smiska upp de flygande homosen i brygga!
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


emil

Nästan vem som helst kan vinna över nästan vem som helst i Blood Bowl.

Jag & Marcus/Barcus ska spela nu på fredag 17:00, om nu någon är intresserad. Det blir Snigel mot Troll, 4 Nurgle Warriors mot 3(?) Black Orcs, 3 Pestigors mot 4 Blitzers & till sist Rotters mot resten av världen. Kommer antagligen inte bli så kul & välspelad match m.a.o.

Greger

Trevlig o jämn match mot Brain igår, en får tacka! :-)
De onda alverna vann med 0-1 men di goe gröne fina killarna lyckades hålla emot och var nära att kvittera - en gobbo sprang fri från skyddet i boxen och in i ändzonen, med boll, men hala skor ... hade glömt spikskorna hemma ... (inte ens re-roll hjälpte).

Kul match, många försök och chanser, men effektivt försvar från båda håll, eller nja, en slank ju igenom ;-)

emil

#298
Ett riktigt sömnpiller till match Nurgle Gurgles VS Mean Mountain Orcs. 1-0 & 1-0 i CAS. Men 3 pinnar är ju 3 pinnar. Matchen var dessutom något ovälspelad, så jag hoppas ingen tittade. Kan ju nämna att Black Orcen slog ner sig själv i CAS, Badly Hurt, vilket var talande för hela matchen. Allt som allt förutom MVPs så fick man 5 SPPs under matchen. Det enda som stod ut i matchen var när Trollet blitzade & plockade boll på 17%, kanske i en Tackle Zone. Tufft Troll.

Men nu har Pestigor Ralph Rap anslutit till truppen, så lagbygget är mer eller mindre färdigt för nya äventyr. Nu fattas bara Rerolls & Skills, & lite Rotters från andra lags döingar. :)

*edit* En match kvar i denna omgången, har inte hört några rykten när den spelas.

mlkr

#299
Citat från: KOBOLDKUNGEN skrivet mars 28, 2017, 01.14
Deadline omgång 7, tisdag 11 april!

Förmodligen i veckan som kommer men senast då :)
/Veni Vidi Vicious