WFB turnering den 18 feb.

Startat av dilba, januari 27, 2012, 10.22

Föregående ämne - Nästa ämne

dilba

2400 poäng komp 10 - 17.

Jag kommer att ringa upp alla som vanligt för alla är för lata för att skriva något här men det kommer 5 - 6 nya pers från Ulricehamn som ska vara med.


Thure

Den 18 feb är det ASL och kommer inte finnas mycket utrymme,  http://www.armagedon.se/forum/index.php?topic=3122.0 så lär inte finnas jättemånga bord lediga bara så ni vet.

Ivar

Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.

dilba

Det blir inte det datumet ändå för Ola är kass.

Lär inte bli så mycket ASL heller pga årsmötet.

Ola

Får man en fråga så brukar man svara. Kallas för kommunikation, Dyne.
Att springa iväg och boka är inte detsamma.

11e kanske också är kass. Eller hur många brukar det vara på Games Day:s?
12e istället?
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

Patrik

Lungt och fint nu :)

Tänkt vara med och kan i princip när som under februari månad. Dock kommer jag inte kunna 12/2 på kvällen (men det bruka vara någon annan om vill dra tidigare också). 11/2 kommer jag nog vara aningen mör, men då har man någonting att skylla på.
Blood for the blood god.

Martin Larsson

Citat från: Ola skrivet januari 27, 2012, 22.3211e kanske också är kass. Eller hur många brukar det vara på Games Day:s?
12e istället?

I januari var vi 14, dock kommer varken jag, Jerry eller Ewers vara med den 11e eftersom vi ska lira Deathwatch.

Däremot tillkommer säkert nån annan...

Det borde gå att ha 10 bort samtidigt i lokalen, mer än det kommer bli svettigt. Det är Felix som håller i nästa gamesday med, kolla med honom hur intresset ser ut.
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.