Blood bowl liga?

Startat av dilba, mars 30, 2011, 12.56

Föregående ämne - Nästa ämne

dilba

Tänkte att det vore bra att dra igång en blood bowl liga.

Vi kan lira den på gedon eller via nätet. Fördelen med att spela på nätet är att det går lättare för man behöver inte ta sig ner till gedon men nackdelen är att dator kan krångla.

Om vi spelar via nätet kan vi lätt ta en match i veckan men om vi lirar på gedon röstar jag för en match varannan vecka även om varje vecka funkar med.

Så vilka vill vara med och lira blood bowl igen?

Thure

Jag har ju det på datorn om det är blood bowl: Dark Elves edition så isf kan jag vara med. Fast jag skulle nog behöva expert tips först då jag suger på det.

dilba

Det har kommit en ny utgåva med massor med lag men jag tror att det funkar även om du har en gammal utgåva.

Meldon

Även jag har DE utgåvan så jag kan tänka mig att vara med på dator varianten med :)
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Thure

okej bra, men behöver som sagt lite genomgång/rådgivning om jag ska kunna vara med :P

Thure

okej bra, men behöver som sagt lite genomgång/rådgivning om jag ska kunna vara med :P

Fluff

Jag vill vara med, men om det är via nätet så hoppar jag, även om jag har spelet.
Man vill ju sitta och rulla tärning irl och svära över sina figurer. Annars blir det ingen äkta känsla :)
ät en makaron till!

Kari

Kör igång en liga över nätet då, dy**-***el.  :idea:
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

dilba

Ska fixa mitt internet sedan kan vi noga köra en över nätet som börjar nästa månad.