40k Gamesday 22 Januari

Startat av Martin Larsson, januari 11, 2011, 12.50

Föregående ämne - Nästa ämne

cracked_open

Jag kommer att få stå över pga arbete
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Ewers

Fredrik Ewers

Space Marines (Vanilla)

Rofugos

Är det någon som är morgonpigg och vill spela en match INNAN gamesday på lördagen? ;)

Edit: Erik ställer upp :D

Ewers

Räknar jag rätt är det 12 spelare så långt. Roligt! :D

Synd att inte min nemesis kommer vara där med sina usla traitormarines. Min commander (nytillsatt sedan vår förra, och förrförra dust...) har en räkning att göra upp. :x
Jerry skulle säkert bara ha skickat fram dom töntiga och usla guardsen kopplade till dessa traitormarines ändå.  :wink:

Väl mött på lördag allihop! Kom ihåg att kiosken är nyligen påfylld med massor av varor så ta med spenderarbyxan!  :D

/Fredrik, kioskansvarig i styrelsen 2010 8)

cracked_open

De väntar bittert på ett bättre tillfälle Ewers  :twisted:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

brucelennart

Bättre sent än aldrig.

Jonas
41
Daemons

Gustaf Eklund

Då var vi 13.
Den första speldagen i år blir ju lika stor som den största förra året!
Glory to Menoth! Death to the infidels!

KOBOLDKUNGEN

Citat från: "nero"Bättre sent än aldrig.

Jonas
41
Daemons

Absolut :)

Men trodde du skulle till Halmstad å supa?
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


Rofugos

Tänkte bara påpeka att GW nyligen släppte lite nya FAQ, alla marinecodexarna har fått någonting, DE har fått en ny, BRB är också uppdaterad mm.

http://www.games-workshop.com/gws/content/article.jsp?catId=&pageMode=multi&categoryId=1000018&section=&pIndex=1&aId=3400019&start=2#

Martin Larsson

Citat från: "Rofugos"Tänkte bara påpeka att GW nyligen släppte lite nya FAQ, alla marinecodexarna har fått någonting, DE har fått en ny, BRB är också uppdaterad mm.

http://www.games-workshop.com/gws/content/article.jsp?catId=&pageMode=multi&categoryId=1000018&section=&pIndex=1&aId=3400019&start=2#


(om ni läst FAQs nyligen, dvs de senaste 2ish veckorna så är det dem vi pratar om)

All in all så gillade jag alla dem, det är bra att GW äntligen får tummen ur och ger samma saker samma regler (nått som vi varit bortskämda med genom swefaq) överallt. Sedan är det ju också gött att få DE faqen ganska snart efter releasen, det får man hoppas att de fortsätter med :)

Vidare är ju klarifieringen av flätandet av enheter fantastiskt bra att de äntligen fick ur sig 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Robin

Yaaay for no flätning!

Robin
Vill spela GK, någon som har en armé att låna ut? Annars Eldar.
Stl: 44
Jag vann combat med 13.

deadbolt

Citat från: "KOBOLDKUNGEN"
Citat från: "nero"Bättre sent än aldrig.

Jonas
41
Daemons

Absolut :)

Men trodde du skulle till Halmstad å supa?

Det gör vi på kvällen efter Games Day tycker jag, Mojitos hos Robin låter som en het ide :)
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

brucelennart

Citat från: "deadbolt"
Citat från: "KOBOLDKUNGEN"
Citat från: "nero"Bättre sent än aldrig.

Jonas
41
Daemons

Absolut :)

Men trodde du skulle till Halmstad å supa?

Det gör vi på kvällen efter Games Day tycker jag, Mojitos hos Robin låter som en het ide :)

Definitivt! Något hjärnstärkande vore ju gött!

Renis: Jo det var tanken men nu blev det spel istället.

Robin

Crap. Jag har match inte 0930 som det först var sagt, utan det är samling 0930 och match 1145 i Falköping, så jag kommer att missa första matchen på Games Day.

Kommer asap.
Jag vann combat med 13.

Dale

Jag får dra mig ur denna gången, kommer i alla fall förbi en sväng för att se hur det går för er.

/Dale