Ville bara säga...

Startat av carlsson, oktober 27, 2010, 13.15

Föregående ämne - Nästa ämne

carlsson

...å föreningens vägnar, stort TACK till Tomas för att han har tagit tag i årets konvent!!!

Jag vet att det är mycket jobb och i synnerhet i år då det verkar vara stor brist på engagerade (så även jag). Bra jobbat!

:hello1:

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Clifford

+1.

Brain, vete fan hur du gör och orkar men jag vet vilket jobb det innebär.

Brain

Tackar!

Det hela är väldigt enkelt: Man gör lite åt gången och ser till att koppla av mellan varven (Har nog aldrig vart så mycket på Geddon och faktiskt planerat in massa spel det senaste månaderna)

Man får även se till att man inte har någon som är beroende av en och att man även har en förstående mor som vet att man är okontaktbar (nästan) under hösten.

Sist men inte minst får man informera sitt Guild att man inte kommer vara inne så mycket under hösten. MMORPG:s tar för mycket tid, man får spela spel som kan avslutas lättare istället (Läs: SC2)
Tomas Davidsson

Gobbos Spider

I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

soulreaper

Tackar för ett bra konvent brain!
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Martin Larsson

Nu när det hela är över är det verkligen dags att tacka samtliga inblandade för årets BSK. Hoppas att resten av konventet flutit på lika väl som figurspelsdelen gjorde, det verkar så iaf.

Vi hade en ny rekordtid på slutstädet, tror att en hel del av det kan tillskrivas de papp-sopkorgar vi hade, förmodligen bästa iden på hela konventet i år! :D
Helt klart något vi skall fortsätta med!

Sist men allra mest:
Ett enormt tack till konventsmeister Tomas Davidsson :wav:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Ewers

Håller med Martin om papperskorgarna, måste varit årets bästa idé.

Stort tack till alla som varit med i förarbetet inför konventet, speciellt Tomas.

Kram till er alla! Fredrik 8)