Gothcon

Startat av Martin Larsson, februari 18, 2005, 23.00

Föregående ämne - Nästa ämne

Martin Larsson

Jaha, då va det dags att mustra trupperna å åka till Gbg i slutet av Mars, den osökta frågan blir ju då: Vilka ingår i truppen :?:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

...förresten hörde jag igår att en Ogräs Kingdoms tydligen vann i Halmstad, de ni 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

emil

Klipp o klistrat SWHFBR:

Anders "Emil" Karsson
Ola Ståhl
Martin Larsson
Robin Fredman
Henric Svensson

Dessa hann med bland de 100-pers som anmält sig till Anton i varje fall. Möjligt att det blir mer...

Steve kunde inte tyvärr, så det blir logistiska problem med att få dit bord/terräng om vi ska låna ut?

Martin Larsson

Men mitt östra öga siktar ett "om" i frasen angående utlåning, så tidens gilla gång får väl utvisa huruvida det ska ske eller ej...

En sak e ju dock klar(enligt mig iaf) ofärdiga bord lånas inte ut för att dö på annan ort. Sen gällande logistiska besvär så torde ju Gothcon va intresserade av att lösa dem åt oss om de blir aktuellt 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Dale

Jag skall med också!

emil

Dale, du står inte med bland de hundra som anmälde sig till
WHFB just nu. Men du kanske ska lira ngt annat?

Dale

Om man läser noga på SWFBRs forum står det (just nu när jag skriver detta) att när listan publicerades var det 82 anmälda, dvs 18 platser kvar. Och ja, jag har mailat Anton och kontrollerat att min anmälan kom fram i tid, så jag är med.

emil

Ah! Najs! Då kanske tom Buffy fått plats...  :P

Jag vet att GothCon vill låna bord o terräng, får dom det? Iom att jag inte sitter i styrelsen längre vill jag gärna höra mig för först innan jag lovar dom någonting.

Skulle styrelsen kunna ha ngt emot det? (Bara allmän förfrågan)

Martin Larsson

Ok, lite info från en ganska tyst Anton, plockat från SWHFBR :arrow:

Citat från: "steffo"Från Anton:

QUOTE
Sista dag för armélistor är uppskjuten till 10/3. Sprid gärna detta till andra forum.


Han har haft hårddiskkrasch vilket kanske leder till att man inte får svar på mail. Mailen i hans profil stämmer.

...å tyvärr syns inte buffy till på listan över anmälda, som e full sen länge...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

dilba

Jag har fetta konection så jag behöver inte stå med på några listor
Respect

emil

Motstånd sökes för nederlag innan GothCon-listan ska vara inne! Måste provspela mitt nya koncept o se om det kan vara ngt att ha...

27 i komp!  8)

Martin Larsson

Har fortfarande inte bestämmt vad jag ska spela, eftersom Chaos-kompen e körd bakifrån med kvastskaft på tvären, men visst, jag kan väl tvåla upp dig nån dag...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Citat från: "dilba"Jag har fetta konection så jag behöver inte stå med på några listor
Respect

Jaja, men din stavning får du iaf inte nån respect för :wink:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

dilba

Jag vet att jag stavar kasst men det jag skerv innan hade jag stavat fel med vilje. Det ska man göra när man blandar Engelska och Svenska.

emil

Na, det blir inget test av armén innan jag skickar in den, ska jobba över för mycket i vanlig ordning och vara sur o grinig ett tag.

Sorry!