Morrowind multiplayer

Startat av Clifford, april 02, 2005, 00.17

Föregående ämne - Nästa ämne

Clifford

Så äntligen fick nån smart kille idén att fixa multiplayer i Morrowind. Han har ett script som skapar en NPC i spelet som motsvarar din medspelares karaktär. Sedan uppdateras den en gång i sekunden eller nåt och vips, multiplayer. Beta, men ändå. Så jävla übercoolt.

Kolla:
http://mwo.ravensky.org/downloads/

PS klockan är nu 20 minuter in på 2:a april så detta är inget dåligt aprilskämt...

Martin Larsson

Då kanske du ska ändra din profil till att vara i rätt tidsson då :roll:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Clifford

Vet inte varför det är så, har rätt tidszon.

Martin Larsson

Ookaj då, då kör vi på det 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Det verkar inte som om du e ensam om att det strular. Skrev mitt svar 21.02 men det står det inte riktigt på min post heller :?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Ändrade min klocka i profilen till GMT +2 hours och nu visar klockan rätt. Det hela har nog med forumets grundinställning av klockan att göra, rimligtvis borde den ligga en timme bakom rätt tid, det e iaf vad jag missstänker :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.