2v2 2000p Fredag 22/5

Startat av Thure, maj 18, 2010, 13.44

Föregående ämne - Nästa ämne

Thure

Då var det dags igen, en 2v2 match med 2000p. Någon som är sugen? Ni kommer få möta Tau+Ork, skriv här om ni är sugna

Meldon

Hmm, jag är ju faktiskt ledig på fredag, om ni vill ha en rematch så kan jag vara lite intresserad
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

dasher

sålänge du inte har en doom-kompanjon med dig så funkar de finfint!

Meldon

Haha, han är faktiskt inte hemma just nu så jag vet inte ens om han kan vara med just nu :P
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Gustaf Eklund

hmm, ska se om jag kan dyka upp. Så länge det blir efter klockan 3 så ska jag nog kunna dra en match :D  Tror jag ska ta och testa min Terminator Armada :twisted:

Sedan kan det bli problem att komma hem till 21:00 (får inte missa Stargate Universe för sjätte gången på raken! dålig planering och TV6's komplott med ishockey den gången då jag kan se på det har förhindrat mej extremt mycket. jaja, det e det man har säsongs DVD'er till xD)
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Thure

om vi börjar lite innan kl. 18 borde det nog bli bra. 1000p var är det, som sist. skulle någon som har nyckel kunna vara en ängel att låsa upp och låsa på fredag eller är det redan folk där?

Thure

är det okej om ni 2 kör tillsammans då? Meldon och Gustaf asså, eller hade du redan planerat att spela med någon annan meldon? eller gustaf? ^^

Gustaf Eklund

nejdå, jag har bara tänkt komma :D

Meldon, vilken armé?
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Gustaf Eklund

jahopp... tydligen ska det bli kalas och mina systrar ska komma på fredag (det blir räkor och annat gott :D) så jag får visst stå över den här gången också...

jaja, nu är det inga födelsedagar eller sånt på ett tag. så vid näste tillfälle ska jag nog kunna dyka upp!
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Thure

då behöver vi en ny spelare, meldon har ingen polare som du tar med?

Meldon

Jag är fortfarande inte säker på om jag dyker upp alls.. Det är nog bättre om ni planerar in den matchen utan mig, för jag vet inte om jag kan spela alls förrän på fredag eftermiddag ungefär..
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Thure

okej, då blir det nog tyvärr ingen eftersom ingen annan har skrivit här ännu.

Gustaf Eklund

det var synd :(

jaja, som sagt: mina marines kommer nog göra myteri om jag inte tar dom till strid snart, så vid nästa tillfälle ska jag försöka komma
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Thure

hur låter söndag? får inte bli försent för mig då dock. men runt 17-18 någon gång.

Gustaf Eklund

jadu, får kolla med föräldrarna, men troligtvis kan det bli svårt
Glory to Menoth! Death to the infidels!