2v2 2000p Torsdag 13/5

Startat av Thure, maj 10, 2010, 15.29

Föregående ämne - Nästa ämne

Thure

Någon som är sugen på en 2v2 match (2000p) på Torsdag denna veckan? det är jag och erik (dasher på forumet) som ska köra Ork+Tau. om någon är sugen skriv här så försöker vi fixa ihop en liten match

cracked_open

Jag får lust att skrapa ihop 2000p/4000p guards men tyvärr så är jag upptagen med ett barnkalas på torsdag. Bra initiativ dock  8)
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Thure

Vi hade tänkt att vara inne på Armagedon runt 18-19 var det nog tänkt, har du barnkalas så länge? ^^,  1000p var är det också om det inte var tydligt nog :p får la bli en 1v1 match om ingen har suget att vara med.

Gustaf Eklund

tusan då, ska på Scout hajk på torsdag :(
Hellre 40k spelande än hajk just nu...
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Meldon

Det är möjligt att jag skulle kunna ställa upp, om så blir så drar jag väl med mig Lord Black med.. Jag måste dock kolla upp det lite närmare först
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Thure

okej :) det är la bara att skriva här om ni kommer så jag och erik inte drar igång en 1v1 match istället

cracked_open

Nja men då man arbetar för levebrödet (och har man ett arbete som skiter högaktningsfullt i röda kalenderdagar) så är man hemma runt 17 och till 18-19 blir man nog inte klar  :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Meldon

Bara kolla så jag inte missuppfattat de hela.. Var det 1000p per spelare, alltså 2000p totalt..??
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Thure


Thure

man kan ju självklart dela upp det till 1200 - 800 bara man har 2000p eller mindre totalt

Thure

Vet någon om det kommer finnas folk i lokalen runt 18.00, jag så att det skulle vara en brädspelsdag från kl 11.00, är de personerna kvar så länge? och kommer de att använda alla borden är frågan

soulreaper

Det kommer definitivt vara folk där till åtminstone 22, 23 någonting det är standard på torsdagkvällarna...borden i blå rummet bör inte vara upptagna och jag antar att det är där ni planerar att spela eftersom att det ärde bästa wh-borden...Annars löser vi det på torsdag..
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Meldon

Som det ser ut just nu så kommer vi att dyka upp iaf.. :) Blir kl 18 bra..??
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Thure

yes, då ses vi imorgon Meldon :)

Lord Black

hej kan ju förvarna er att min del av armen antingen blir mina Tyranider eller så använder jag er som experiment offer för mina nyinköpta Death Guards
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids