40k Gamesday 17 April

Startat av Martin Larsson, mars 21, 2010, 19.12

Föregående ämne - Nästa ämne

Waaaagh

Citat från: "Martin Larsson"
Citat från: "pannan"däremot ska han ju ha procent på alla eventuella intäkter när han inte är där  :P

Pannan knows his shit :roll:

intäckterna består ju iofs mest av svett, svordommar, andra weird lukter och konkelbär, men vill du ha det så skall en försöka sammla ihop lite från alla deltagare ;)

cracked_open

Citat från: "Waaaagh"
Citat från: "Martin Larsson"
Citat från: "pannan"däremot ska han ju ha procent på alla eventuella intäkter när han inte är där  :P

Pannan knows his shit :roll:

intäckterna består ju iofs mest av svett, svordommar, andra weird lukter och konkelbär, men vill du ha det så skall en försöka sammla ihop lite från alla deltagare ;)

Vi samlar ihop allt i en ica-kasse så kan Larsson få det när han kommer hem ifrån sin turne ;) Om det är av intresse det vill säga  8)

Men en gång i månaden är lite väl häftigt men vi kan ju spana på det. Vi kan ju alltid spara resultatlistorna till Larsson så han får något att pyssla med under sina lediga timmar  :D
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Gustaf Eklund

Har precis fixat till en lista med en kärna på 20 Terminators och 1 Drop Pod Dreadnought >:)  "Döda eller bli dödad"

Har ingen aning när den kommer testas dock. Jag har redan en annan lista som står på kö.
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Waaaagh

Citat från: "Gustaf Eklund"Har precis fixat till en lista med en kärna på 20 Terminators och 1 Drop Pod Dreadnought >:)  "Döda eller bli dödad"

Har ingen aning när den kommer testas dock. Jag har redan en annan lista som står på kö.

Låter ju som en tunnare variant av en deathwing arme iofs, men men =)

Gustaf Eklund

What (doesent) kills you makes you stronger. :)
Deathwing är förjävligt, så jag försökte göra så nära man kunde med vanliga Marines.
Döda moståndaren innan han tar död på dina troops.
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Thure

hur blir det nu med detta? blir det någon gamesday i juni?

cracked_open

Det är ingen omöjlighet att det blir en gamesday under Juni men jag får återkomma angående det hela
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

jättem jorme