40k Gamesday 17 April

Startat av Martin Larsson, mars 21, 2010, 19.12

Föregående ämne - Nästa ämne

Gustaf Eklund

No shit.
Måste köpa en ny dock, den jag har är lite mindre än halvfull.
Fast borde jag washa Land Raidern? Det kommer nog gå åt rätt mycket då.
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Robin

Citat från: "Gustaf Eklund"
Citat från: "Robin"Min avatar gillar dreadnoughts.

De blir superba askkoppar med lite redesign.

Tar du med den där rykande saken får man banne mej skjuta ner den innan den kommer inom räckvid för att börja vifta med svärdet   :shock:
Undrar om den gillar en sur Vulkan He'stan som hackar den i benet med sitt spjut :)

Eller så ändrar man listan rejält och slänger in en Chapter Master som kan bomba skiten, fast tror Vulkan är mer effektiv.

Avataren har även en meltagun. Med BS5.

Smoke 'em if you got 'em! :D

Martin, får jag spela med Avatar, Eldrad, 2 Wave serpents, 2 mongoprismor och 1 mongofalk? ;)
Jag vann combat med 13.

Gustaf Eklund

Citat från: "Robin"
Citat från: "Gustaf Eklund"
Citat från: "Robin"Min avatar gillar dreadnoughts.

De blir superba askkoppar med lite redesign.

Tar du med den där rykande saken får man banne mej skjuta ner den innan den kommer inom räckvid för att börja vifta med svärdet   :shock:
Undrar om den gillar en sur Vulkan He'stan som hackar den i benet med sitt spjut :)

Eller så ändrar man listan rejält och slänger in en Chapter Master som kan bomba skiten, fast tror Vulkan är mer effektiv.

Avataren har även en meltagun. Med BS5.

Smoke 'em if you got 'em! :D

Då får jag se till att tugga sönder din lilla gud med Venerables BS5 Assault Cannon :)
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Martin Larsson

Citat från: "Robin"Martin, får jag spela med Avatar, Eldrad, 2 Wave serpents, 2 mongoprismor och 1 mongofalk? ;)

All yours buddy, all yours :P  :roll:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

jättem jorme

Är det någon vänlig själ som kommer ha en arme att låna ut? spelar helst inte chaos daemons

Ewers

Eftersom jag inte kommer kunna vara med finns det marines att låna, eller eldars.

/F 8)

jättem jorme

CitatEftersom jag inte kommer kunna vara med finns det marines att låna, eller eldars.

/F Cool

paxar space marineserna!  :D

schyst Ewers

Gustaf Eklund

Verkar bli rätt mycket Marines den här gången. Jag, Jorme, Stefan,
Synd att inte någon kommer spela Ork. Får försöka locka hit min kompis som målar Orks
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Stefan

Som det ser ut just nu är det en 50/50 chans att jag inte kommer kunna vara med på gamesday då jag kommer bli medtvingad till Melbystrand, får se hur det ser ut under veckan.

Däremot kommer jag och Frallan(dasker på forumet) att spela små 500p slag på förmodligen torsdag om det är någon som är sugen för så små slag ;)

cracked_open

Citat från: "Gustaf Eklund"Verkar bli rätt mycket Marines den här gången. Jag, Jorme, Stefan,
Must get my colossus S6 AP3 "no cover save"
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

dasher

Citat från: "Ewers"Eftersom jag inte kommer kunna vara med finns det marines att låna, eller eldars.

/F 8)

Du råkar inte ha några dire avengers och rangers? :D

Ewers

Jag har ca 10 dire Avangers plus någon form av exark samt en liten bunt rangers (5-10st).

Det går bra att låna om jag får veta innan så jag kan plocka fram dom.

/F

dasher

Citat från: "Ewers"Jag har ca 10 dire Avangers plus någon form av exark samt en liten bunt rangers (5-10st).

Det går bra att låna om jag får veta innan så jag kan plocka fram dom.

/F

Okej, jag skall ha 5st rangers iallafall, sen har jag inte bestämt mig om jag skall ha avengers eller storm guardians, ska testa mina lista snart så får se vilken ja använder

Gustaf Eklund

Tjoho jag vann aktionen på Dreadnoughten! Slutpriset blev 195kr plus frakt.

Tror inte jag kommer kunna få den tills gamesday dock. Och även om jag gör det är den inte del av min armélista.
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Waaaagh

Ställer Ev upp o spelar jag med, får se hur det blir.

Namn: Henke
Skostorlek: 56,5 och uppåt.