40k Gamesday 17 April

Startat av Martin Larsson, mars 21, 2010, 19.12

Föregående ämne - Nästa ämne

Gustaf Eklund

redan sju pers som anmält sig :D
Glory to Menoth! Death to the infidels!

jättem jorme

Martin! Kan man spela chaos daemons på gamesday om man vill?

Jag tänkte att om jag lånar demoner av nån, så spelar jag med dom med fykantiga baser. för att en 1tums bas är lika bred och hög, bara kanterna som sticker ut och det är ju bara dåligt för mig själv när man får sina BLAST markers på sig.

Martin Larsson

Citat från: "jättem jorme"Martin! Kan man spela chaos daemons på gamesday om man vill?

Jepp det funkar
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Robin

Ska nog vara med den här gången.

Evil Robin
Målkung
Skostorlek: 44
Jag vann combat med 13.

Stefan

Ska se om jag lyckas få ihop 1750p, om all förmodan det inte blir så spelar jag gärna med ett par 100p mindre än alla andra om det går för sig för er, då jag spelar för att lära mig och ha kul  :)

Martin Larsson

Citat från: "Stefan"Ska se om jag lyckas få ihop 1750p, om all förmodan det inte blir så spelar jag gärna med ett par 100p mindre än alla andra om det går för sig för er, då jag spelar för att lära mig och ha kul  :)

Space Marines finns i överflöd. Ska nog inte vara nått problem att se till att du har 1750 också :wink:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Gustaf Eklund

Citat från: "Stefan"
Citat från: "Gustaf Eklund"
Skulle nog kunna låna omkring 600-700 (Två grupper terminatorer, en kapten, en Dreadnought med Assault Cannon (varning, den har en tendens att bli wreckad i första rundan xD)) men det är nog allt jag inte behöver. Säg bara till så tar jag med lite eftra otursdrabbade, gröna marines :)

Låter helt perfekt! Tack så jätte mycket :D
Kom på att jag har en Chapter Master med Relic Blade/Power weapon och Combi-melta. Ifall du behöver en bättre HQ

Säg med vad av allt jag ska ta med, så jag vet vad jag borde ha målat.
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Thure

Namn:felix thuresson
Skostorlek: 45
Armé: tar med mig min khorne armé.

hade tänkt att vara med, dock helt nybörjare så får passa på att läsa igenom reglerna lite innan. Hade tänkt komma in och bli medlem någon gång v.14.

cracked_open

If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Meldon

Oj vad mkt 40K spelare vi börjar få nu.. Nästan så man skämms över att aldrig göra klart en arme jue.. :P Välkommen iaf..
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Gustaf Eklund

Välkommen Thure!

Citat från: "Meldon"Oj vad mkt 40K spelare vi börjar få nu.. Nästan så man skämms över att aldrig göra klart en arme jue.. :P Välkommen iaf..

Det är bara att köpa en låda och börja måla :)
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Meldon

Jag har en massa 40K redan.. Jag är bara seg på att måla
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Martin Larsson

Citat från: "Meldon"Jag har en massa 40K redan.. Jag är bara seg på att måla

Det är en ganska vanlig åkomma...
Testa att anmäla dig till nån turnering, det brukar få fart på målandet 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Meldon

Jag hade fått fart på målandet, men då hände en sak privat som fått de att gå i botten igen.. :(
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Gustaf Eklund

ajdå :(

på tal om målande måste jag få färdigt min tredje tactical squad. Kanske även Devastators, om jag ens tar med dom... dom har presterat så dåligt i alla matcher alltid, då de antingen dör eller så klarar dom inte av moral-testet och springer av brädet. INTE nöjd med dom, 190pts åt he***te!
Glory to Menoth! Death to the infidels!