2v2 2000p Fredag 22/5

Startat av Thure, maj 18, 2010, 13.44

Föregående ämne - Nästa ämne

Gustaf Eklund

jodå, jag ska nog kunna dra en match :D

blir det bara du och jag eller ska några fler dyka upp? om det skulle bli 2v2, tar man 2000pts var eller 1000pts så man får totalt 2000pts?
Glory to Menoth! Death to the infidels!

dasher

Om det inte kommer någon mer så kan jag och felix köra 1000p var mot dej så kör du 2000p

Thure

normalt sett kör man totalt poäng av det man skriver. så delar man upp imellan sig hur många poäng var man ska ha

Gustaf Eklund

jodå det låter vettigt. Jag har en 2000pt lista redo för strid, hoppas den inte e för elak dock :twisted:

ska vi säga på geddon runtom 18:30 immorgon (söndag)?
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Thure

Då vi måste åka buss in till borås och den bussen kommer fram 16.50 så vore det bra om det går för dig att vi börjar runt 17.30 ish istället,

kommer det att vara någon på geddon är då frågan. är det någon som är där eller villig att komma och låsa upp och låsa  ?

dasher

18:30 - 19:00 låter bra!

Gustaf Eklund

*suck*
går det bra med 18:00 eller t.om 17:30? Mina föräldrar är lite osäkra med 18:30 (om matchen tar lång tid så kommer man nog hem vid 23:30 och min pappa (som kommer köra) ska upp 05:00 på måndag)
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Gustaf Eklund

Citat från: "Thure"Då vi måste åka buss in till borås och den bussen kommer fram 16.50 så vore det bra om det går för dig att vi börjar runt 17.30 ish istället,

kommer det att vara någon på geddon är då frågan. är det någon som är där eller villig att komma och låsa upp och låsa  ?

Den tiden passar mej bättre nu, då mina föräldrar tycker 18.30 är lite sent!

Men frågan om nyckel är fortfarande där
Glory to Menoth! Death to the infidels!

dasher

Kanske funkar, får prata med thure när man väl får tag på han

soulreaper

Vet att det spelas magic idag, ring ner och fråga är mitt tips ang. nyckel...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Gustaf Eklund

Nehepp, nu säger mina föräldrar att jag inte kan spela alls. Dom tycker allt värkar oplanerat och så. Vi kanske kan spela nästa vecka eller något sånt, gärna på en lördag.
(Föräldrar suger... tre och ett halft år innan jag kan ta körkort... Gud hjälpe mej...)
Glory to Menoth! Death to the infidels!

dasher

Jahapp

vi kan åka in vid 17.00 dock :P bor i ulricehamn så är där vid 17.30