40k Gamesday 20 Mars

Startat av Martin Larsson, februari 28, 2010, 13.37

Föregående ämne - Nästa ämne

Martin Larsson

Citat från: "Stefan"Lär utan tvekan komma förbi lokalen en sväng och förhoppningsvis lära mig ett o annat :D

Visst är det så att du spelar Eldars Stefan?
Om man är snäll så finns det ju Eldars at låna, snacka med Ewers :wink:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Stefan

Citat från: "Martin Larsson"
Citat från: "Stefan"Lär utan tvekan komma förbi lokalen en sväng och förhoppningsvis lära mig ett o annat :D

Visst är det så att du spelar Eldars Stefan?
Om man är snäll så finns det ju Eldars at låna, snacka med Ewers :wink:

Min polare Erik lirar Eldar :)

Hade börjat måla ihop lite cadians med tappande suget efter x antal troopers.

Sitter just nu och limmar plague marines istället  :D

Är fortfarande riktigt svag på reglerna dock

cracked_open

Ingen fara Stefan vi är ganska så "förlåtande" emot nybörjare kolla bara hur snäll Larsson var mot Gustaf :D Han sade iallafall förlåt  8)
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Kari

Citat från: "cracked_open"Ingen fara Stefan vi är ganska så "förlåtande" emot nybörjare kolla bara hur snäll Larsson var mot Gustaf :D Han sade iallafall förlåt  8)

Mmm, de flesta förlorar man mot i början för att man är "grön", men Larsson kommer spöa din arme exakt lika hårt och brutalt även i framtiden som han gör när man är nybörjare.
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

Martin Larsson

Citat från: "Kari"
Citat från: "cracked_open"Ingen fara Stefan vi är ganska så "förlåtande" emot nybörjare kolla bara hur snäll Larsson var mot Gustaf :D Han sade iallafall förlåt  8)

Mmm, de flesta förlorar man mot i början för att man är "grön", men Larsson kommer spöa din arme exakt lika hårt och brutalt även i framtiden som han gör när man är nybörjare.

Eey! Kristian vann faktiskt mot mig! :P
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

cracked_open

Det trots att inte Doom of Daim ville visa sig  :twisted: Skönt att se att även Larsson är en dödlig man vid spelbordet  8)
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Robin

Jag har nog 50-50 mot Martin. Däremot har mina tärningar 90-10 mot hans....  :oops:
Jag vann combat med 13.

Waaaagh

jag har vunnit mot larsson! iallafall 1 gång! *mohahahaha*

Martin Larsson

Citat från: "Robin"Jag har nog 50-50 mot Martin. Däremot har mina tärningar 90-10 mot hans....  :oops:

LottoRobin strikes again :shock:  :evil:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

cracked_open

Tycker ändå att Robin visar en stark karaktär med sitt erkännande :D Att trots 90-10 tur så vinner han fortfarande bara 50/50. Det är ju att hylla Larsson om något  8)
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Robin

Citat från: "Martin Larsson"
Citat från: "Robin"Jag har nog 50-50 mot Martin. Däremot har mina tärningar 90-10 mot hans....  :oops:

LottoRobin strikes again :shock:  :evil:

Sluta böla, det tas igen på andra ställen. Dessutom kommer du få reapa the benefits om det går bra på blackjacken ;)
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Citat från: "Robin"
Citat från: "Martin Larsson"
Citat från: "Robin"Jag har nog 50-50 mot Martin. Däremot har mina tärningar 90-10 mot hans....  :oops:

LottoRobin strikes again :shock:  :evil:

Sluta böla, det tas igen på andra ställen. Dessutom kommer du få reapa the benefits om det går bra på blackjacken ;)

Mot Alexander Lukas kan man inget göra, eller hur var det nu Ekelund sa för länge sedan? :P
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Gustaf Eklund

köpte den nya Venerable Dreadnought (otrolig modell) och ska se om jag kan få den målad tills gamesday

och en extra tactical, (vill inte köra med två troops igen ;) ) och en egen devastator grupp, så behöver inte låna Havocs av dej jerry :)
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Martin Larsson

Citat från: "Gustaf Eklund"köpte den nya Venerable Dreadnought (otrolig modell) och ska se om jag kan få den målad tills gamesday

Verkar helt klart som en riktigt rolig modell, happy painting! :D
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

cracked_open

Ingen talar om för Gustaf nu att jag autoförlorar mot dreads som deepstrikar framför mina guards  :shock:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton