Geddon Grand Terrain Restauration Project - 6th February

Startat av Martin Larsson, december 16, 2009, 02.59

Föregående ämne - Nästa ämne

Brain

Citat från: "Martin Larsson"
För kniv-ovana personer så kommer det finnas annan aktivitet att hålla på med, lim-baserad sådan tex, så förhoppningsvis ska vi lyckas hålla personskadorna minimala 8)

Frågan är vad som är värst: Att skära sig lite i fingret eller att limma ihop ala fingrarna  :wink:
Tomas Davidsson

Martin Larsson

Citat från: "Brain"
Citat från: "Martin Larsson"
För kniv-ovana personer så kommer det finnas annan aktivitet att hålla på med, lim-baserad sådan tex, så förhoppningsvis ska vi lyckas hålla personskadorna minimala 8)

Frågan är vad som är värst: Att skära sig lite i fingret eller att limma ihop ala fingrarna  :wink:

Bra poäng...

Färg är ganska svårt att skada sig med, det blir målning för de som inte är kapabla att limma :P
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Patrik

Ska göra mitt bästa för att dyka upp men kan inget lova tyvärr (tippar ändå på >90% chans för närvaro).

Namn: Patrik Lennartsson
Skostorlek: 42
Blood for the blood god.

Stefan

Jag är varken den bästa på att måla eller bygga terräng, men limma kan jag hjälpa till med! :)

Skostorlek: 45! (om jag inte missuppfattat allt) ._.

Meldon

Jag har fått mitt schema för Februari nu och som det ser ut så jobbar jag inte den 6:e. Alltså anmäler jag mig mer permanent denna gången :)
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

cracked_open

Så nu har Ivarsson och undertecknad spenderat eftermiddagen med att springa mellan affärer och inhandla diverse material som kommer att behövas under den stora dagen.

Gör er redo för en kaskad av färg, plast, limpistoler och skärsår  :twisted:

Väl mött.
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Robin

Jag vann combat med 13.

dilba

Jag ska inte jobba så kan komma men är ju sämst på allt så förvänta er
inte för mycket.

Martin Larsson

Citat från: "dilba"Jag ska inte jobba så kan komma men är ju sämst på allt så förvänta er
inte för mycket.

Måla hus grått, dvs hela huset, är riktigt riktigt svårt att misslyckas med Buffy :wink:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Fluff

Citat från: "Martin Larsson"
Citat från: "dilba"Jag ska inte jobba så kan komma men är ju sämst på allt så förvänta er
inte för mycket.

Måla hus grått, dvs hela huset, är riktigt riktigt svårt att misslyckas med Buffy :wink:

är man färgblind så kan man ju råka ta fel färg och inte märka det.
men visst, det är svårt att misslyckas, men inte omöjligt!  :wink:
ät en makaron till!

Patrik

Inte svårt alls, har redan misslyckats fatalt.

För att göra en lång historia kort så kommer jag inte kunna komma på lördag då jag fått förhinder.
Blood for the blood god.

Lord Black

vi vilken tid tror ni att vi kan börja som tidigast?
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

cracked_open

Vi startar 1000.
Så har vi kaffe, musik och förhoppningsvis en bra/rolig dag tillsammans
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Meldon

Citat från: "cracked_open"Vi startar 1000.
Så har vi kaffe, musik och förhoppningsvis en bra/rolig dag tillsammans

Oj, kl 10:00 så sover jag nog väldigt djupt.. Jag dyker nog upp först vid 15-16 tiden.. Jag hoppas ni kommer att sitta kvar så länge..??
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

cracked_open

If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton