Gamesday 11e Oktober

Startat av Martin Larsson, september 25, 2009, 14.23

Föregående ämne - Nästa ämne

patrik thoren

Jag vill preliminärt vara med.

Ork´s

Patrik
Skostorlek 46

cracked_open

Citat från: "dilba"Jag vill nog vara med men skulle vilja låna en IG arme med
massor med inf och mortar.

Har för mig att henk har en sådan arme någon som vet något om det.

skostorlek 44

Det stämmer...om han har kvar det på geddon vet jag dock ej
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Martin Larsson

O.o

Intresset har minst sagt ökat :D
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Waaaagh

Meeeeh, såg att någon räknat otympligt fel så jag verkar ligga totalt sist på listan, (kan inte vara för att en förlorar hela tiden!)

Namn: Henrik
Skostorlek: 45-46 beroende på dag O.O

Martin Larsson

Citat från: "Waaaagh"Meeeeh, såg att någon räknat otympligt fel så jag verkar ligga totalt sist på listan, (kan inte vara för att en förlorar hela tiden!)

Jag skyller hela den matematiska proceduren på Excel :P
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Waaaagh

Citat från: "Martin Larsson"
Citat från: "Waaaagh"Meeeeh, såg att någon räknat otympligt fel så jag verkar ligga totalt sist på listan, (kan inte vara för att en förlorar hela tiden!)

Jag skyller hela den matematiska proceduren på Excel :P

Nice! måste alltid skylla ifrån sig. på så sätt kommer man långt i livet! ;)

cracked_open

längre än om man erkänner alla fel man gör iallafall  :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Dale

Jag lånar Witch Hunters av Brain så jag lånar inte Marines av Ewers.

En regelfråga jag funderat på: Om man har Hunter-Killer Missile på ett fordon, måste man skjuta den på samma enhet fordonet i övrigt skjuter på?

Martin Larsson

Citat från: "Dale"En regelfråga jag funderat på: Om man har Hunter-Killer Missile på ett fordon, måste man skjuta den på samma enhet fordonet i övrigt skjuter på?

Den räknas som ett "additional weapon" för fordonet, så ja, den måste skjutas på samma sak som Rhinons Stormbolter. Dock är det ju sällan nån förlust att inte skjuta en Stormbolter 1 shootingphase :wink:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Dale

När det gäller rhino är det inte en så stor förlust, men man vill sällan skjuta immolatorns heavy flamer eller heavy bolter på samma mål kanske... Jag får tänka om i min armé lite tror jag.

cracked_open

Får vara den första igen som tackar för en lyckad gamesday, många skratt, några tårar och mycket blod  :wink: Men nästa gång Robin då gäller det *huttar med näven*   :D
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Robin

Citat från: "cracked_open"Får vara den första igen som tackar för en lyckad gamesday, många skratt, några tårar och mycket blod  :wink: Men nästa gång Robin då gäller det *huttar med näven*   :D

Come.

Get.

Some.

:twisted:
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Vill också tacka för en trevlig gårdag :)

Nästa tillfälle kommer gå av stapeln nån vecka efter BSK som ungefärlig utgångspunkt 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.