40k Gamesday 12/9

Startat av Martin Larsson, juli 27, 2009, 01.04

Föregående ämne - Nästa ämne

Martin Larsson

NOTE: There iz r a chaeng in points!
Poängsumman har ändrats till 1500 pts, eftersom det är den summan som det kommer spelas med i varje armé på BSKs lagturnering :shock:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Lord Black

aj då då kan jag definitivt glömma att ha med en titan, på 1500 poäng har man inte råd med 290 poäng kul för då kollapsar armen alldeles för lätt.
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Martin Larsson

Tydligen så är BSK arméerna på 1500 pts, mao ändrade jag här eftersom jag, Jerry, AG å Robin ska lira 40k på BSK 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Lord Black

Ingen fara går bara lite snabbare för mina Tyranider att dö  :wink:
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

jättem jorme

synd att ni börjar så sent imorn .. kan bara vara med en match så jag kommer inte

cracked_open

Ja det kan man kalla en lyckad lördag. Roligt att alla dök upp med sådant bra humör och spelglädje i bakfickorna. Dock vann jag bara en av tre matcher men så kan det gå  :wink: Väl mött nästa gång då ni åter skall få stå inför Manticorens vrede  :twisted:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Robin

Citat från: "cracked_open"Ja det kan man kalla en lyckad lördag. Roligt att alla dök upp med sådant bra humör och spelglädje i bakfickorna. Dock vann jag bara en av tre matcher men så kan det gå  :wink: Väl mött nästa gång då ni åter skall få stå inför Manticorens vrede  :twisted:

Det gjorde jag ju!

Tills den fick slut på raketer....  :twisted:
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Vill också passa på att tacka för lördagen! Jag har planer på att pressa in en till gamesday innan BSK så stay tuned for more 40k goodies :D
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Waaaagh

humms, kanske kan vara med "from the start" den gamesdayen då, blev lite sur på ag när han helt klart fuskade supermycket med viktade tärningar och på något sätt cursade mina tärninga med sin chaos tro!!!

Dock märkte jag att 1500 poäng var väldigt lite hehe ;) aja, höjta till när du planerat in datum för nästa