Skåp och världskarta

Startat av Gobbos Spider, juni 16, 2009, 08.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Gobbos Spider

Detta måste flyttas denna veckan och jag kan bara lämna ut det men inte assistera flytten till Armagedon. Någon med krok och släp får gadda sig samman med någon som är villig att bära. Carlsson har sagt att han kan ställa upp och köra men behöver ngn som kan bära.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

soulreaper

jag kan bära imorrn före 11 och efter 20, torsdag före 15, fredag hela dagen likaså lördag och söndag slå en pling på 0705745483
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Heavy

Jag kan inte bära, men har van att köra skiten i.. Bara ni hör av er (är på klubben i em och troligen hela onsdagen)..

0730767644
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Gobbos Spider

Vi stänger 1500 på dagarna och öppnar 0700.
Skåpen får inte plats i din van Heavy. Släp krävs.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Ivar

kan bära imorgon innan 13 samt torsdag lite närsom.
Dock behöver jag hämtas på ericsson sandlid då jag jobbar men kan gå ifrån.
Ring (tror de flesta har mitt nummer iaf stefan o andreas

//Anders
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.

Gobbos Spider

Idag runt 14-15 snåret sker det troligen. Marcus is in charge så hör med honom om ni vill hjälpa till. De som inte vill kan räkna med sämre kioskservice..... :o  :wink:
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

carlsson

Citat från: "Gobbos Spider"Idag runt 14-15 snåret sker det troligen. Marcus is in charge så hör med honom om ni vill hjälpa till. De som inte vill kan räkna med sämre kioskservice..... :o  :wink:

Jag behöver inte köra alltså?

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Gobbos Spider

Citat från: "carlsson"
Citat från: "Gobbos Spider"Idag runt 14-15 snåret sker det troligen. Marcus is in charge så hör med honom om ni vill hjälpa till. De som inte vill kan räkna med sämre kioskservice..... :o  :wink:

Jag behöver inte köra alltså?
Nope. marcus skall hyra släp och flytta ett bord till föreningen. Han tar då allt i ett svep. Behöver dock bärhjälp.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Barcus

nu är allt fixat det behövs dock någon som ar kolla på vart skåpen skall stå som kommer ner och fixar in dem i ordning

bordet är fixat med ett konferensbord modell större än det som står nere nu 20cm bredare/djupare  än det vi hade innan.

jag var och köpte sånna bläck typ och förstärkte bordet lite idag med så nu ska det hålla för geddon. :P
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

carlsson

Citat från: "Barcus"nu är allt fixat det behövs dock någon som ar kolla på vart skåpen skall stå som kommer ner och fixar in dem i ordning

bordet är fixat med ett konferensbord modell större än det som står nere nu 20cm bredare/djupare  än det vi hade innan.

jag var och köpte sånna bläck typ och förstärkte bordet lite idag med så nu ska det hålla för geddon. :P

Good work mate!

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Heavy

Gött jobbat Marcus..

Skäpen ställs med fördel in i dioramarummet så länge om nån orkar ta tag i det.. Torde få plats på den väggen dom vanliga skåpen stod på så länge tills vi får tummen ur och bygger om där inne..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Ewers

Toppenbra jobbat Marcus!

Var säkert någon annan som hjälpte till att bära och därmed också är värd en omgång beröm.

/F 8)