Sälj ett medlemskort!

Startat av Greger, april 05, 2009, 10.01

Föregående ämne - Nästa ämne

Greger

Hej! :)

I år, precis som förut, så är vi beroende av att lyckas värva yngre, bidragsberättigade medlemmar till föreningen. Så om du kan sälja/stödköpa ett (eller flera) medlemskort till ett småsyskon, släkting, kompis barn, egna barn, etc - som är i åldern 4-20 år - så gör du föreningen en stor tjänst!

Idrottsföreningar är ofta duktiga på att skaffa stödmedlemmar, det behöver vi också.

Vissa av livstidsmedlemmarna stödköper medlemskort för sin egen del (för 200 kr) - vi ser hellre att man köper medlemskort till bidragsberättigade medlemmar för dem pengarna, om möjligt.

Och kom ihåg att medlemsavgiften för bidragsberättigade är sänkt till 50 kr.

Tack för att du hjälper till!

Glada hälsningar,
Styrlelsen

globetrotter

Jag kollade hemsidan och där står fortfarande endast förra årets avgifter:
CitatMedlemsavgiften för 2008:
  100,- för dig som fyller 26 år eller mindre under 2008.
  200,- för dig som fyller 27 år eller mer under 2008.

Är du 27 år eller äldre kan du även lösa Livstidsmedlemskort för 2000,-.

Som medlem har du rätt att delta i föreningens arrangemang, vistas i lokalen och få rabatterat inträde till Borås Spelkonvent. Vi har även samarbete med ett antal spelaffärer vilka ger dig som medlem en viss rabatt.

Vad är avgiften för de som är mellan 20 och 26? Samma som för över 26?
/Carl

Heavy

Citat från: "globetrotter"Jag kollade hemsidan och där står fortfarande endast förra årets avgifter:
CitatMedlemsavgiften för 2008:
  100,- för dig som fyller 26 år eller mindre under 2008.
  200,- för dig som fyller 27 år eller mer under 2008.

Är du 27 år eller äldre kan du även lösa Livstidsmedlemskort för 2000,-.

Som medlem har du rätt att delta i föreningens arrangemang, vistas i lokalen och få rabatterat inträde till Borås Spelkonvent. Vi har även samarbete med ett antal spelaffärer vilka ger dig som medlem en viss rabatt.

Vad är avgiften för de som är mellan 20 och 26? Samma som för över 26?
/Carl

100,- för dig som fyller 26 år eller mindre under 2008.
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

globetrotter

Jag förmodar du menar 2009?
På hemsidan står det dock fortfarande 2008.
/Carl

Greger

Hemsidan behöver uppdateras med det som gäller i år, 2009:

4-20 år = 50 kr
21-112 år = 200 kr

Tanken med denna tråden var att alla kan sälja minst 1 medlemskort till någon i bidragsberättigad ålder.

Om alla gör det så ligger vi genast mycket mindre surt till och kanske kan ha vår förening kvar!

Tack! :)

Gobbos Spider

I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Fluff

spelade bordshockey mot några i BHC i lördags och vann premiärbiljetter till deras match på fredag. lekande lätt, som att sno godis från ett handikappat spädbarn utan skuldkänslorna efteråt.
hur som, de pratade om att ha en turnering i bordshockey där finalen skulle spelas i arenan. utgår ifrån att det är massa småkids med. så jag ska se vad jag kan göra för att få in dem i spelträsket.
får jag med dem blir det dock massa knattar som spelar bordshockey i lokalen. störigt enligt vissa... men vi får se hur det går. kommer få mer info via mail av dem så. jag kan posta här eller i en annan tråd om vad som händer.
ät en makaron till!

Gobbos Spider

Jag är en av dem som hellre har en lite störigt i lokalen då och då istället för ingen lokal.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Ewers

Håller med fullt ut. Bättre störigt en dag i veckan (eller två) än dödstyst i ingen lokal.

/F 8)