Starcraft 2 alpha testing

Startat av Martin Larsson, januari 07, 2009, 00.56

Föregående ämne - Nästa ämne

Martin Larsson

Starcraft 2 är nu i alpha testing stadiet :D
http://www.starcraft2.com/features/battlereports/1.xml
Är en battle report under speltestningen, och man kan misstänka att det kommer dyka upp fler sådana framöver. Ser tbh jävligt tufft ut :D
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Gobbos Spider

Anar jag datorernas återintåg på Geddon?
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Brain

Är dom inte redan där fast i form av laptops?

Bara de klara sig prestandamässigt...

Trevligt att Blizzard äntligen (?) jobbar på SC2 igen. De har ju bara sagt att den är på väg de senaste tre(?) åren...

Tycker de borde vara förbi Alpha stadiet...
Tomas Davidsson

Martin Larsson

Vet tyvärr inte när den videon är upplagd, kollade inte det. SC2 siten kom ju upp i våras iirc, men battlen är nog inte allt för gammal iaf.
Man kan ju misstänka att det förmodligen kommer dyka upp en Terran vs Zerg, en Zerg vs Protoss battle report med innan det kommer ett beta testing stadie. Alt så kommer det inte nått open beta test alls och så släpps det något sånär snart efter de testat färdigt intärnt :?

Oavsett vad så bådet tror och hoppas jag på att Blizzard tar den tid de behöver för att få spelet både snyggt, balanserat och bra flytande innan det släpps. Det är väl värt väntan på en sådan release istället för en ofärdig produkt. Blizzard råkar ju vara skaparna till ett visst WoW och drar in 11 miljoner spelare x månadskostnad per månad på det. De lär inte ha brottom :roll:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

cracked_open

Jag köpte en ny dator nu med ursäkten att jag skall kunna lira Fallout3, Starcraft 2 och Diablo 3 på maximerade inställningar  :wink:

Det är en dålig ursäkt men den fungerade  8)
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton