Hit the road

Startat av Martin Larsson, maj 11, 2008, 20.50

Föregående ämne - Nästa ämne

Martin Larsson

Tjoho folks

Har som vissa hört skaffat nytt jobb som Scentekniker på

http://www.uasl.se

Kommer fara land och rike runt hela sommaren och se till att Scener byggs och rivs. Ska på det stora hela bli jävligt skoj, det enda smolket i bägaren är att man aldrig är hemma  :scratch:
Kommer vara i Avesta ett tag till och jobba med diverse förberedelser innan det är dags att "hit the road" för sommarn...

Ska försöka titta in här till och från och avlägga lite raporter :blob6:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Getsen

Ha det  så jävla roligt kompish :) När är ajöss-festen?
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Martin Larsson

Citat från: "Getsen"Ha det  så jävla roligt kompish :) När är ajöss-festen?

Kommer inte bli nån sådan, är redan "stationerad" i Avesta och det kommer med ganska stor sannorlikhet bli jobb 7 dagar i veckan fram till sommaren från och med nu, är hemma och ska fixa lite autogiron typ, thats all
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Getsen

Citat från: "Martin Larsson"
Citat från: "Getsen"Ha det  så jävla roligt kompish :) När är ajöss-festen?

Kommer inte bli nån sådan, är redan "stationerad" i Avesta och det kommer med ganska stor sannorlikhet bli jobb 7 dagar i veckan fram till sommaren från och med nu, är hemma och ska fixa lite autogiron typ, thats all

Då har vi en utan dig ;-P Ha det gött iaf.. and stay off the crack!!
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Martin Larsson

Citat från: "Getsen"
Citat från: "Martin Larsson"
Citat från: "Getsen"Ha det  så jävla roligt kompish :) När är ajöss-festen?

Kommer inte bli nån sådan, är redan "stationerad" i Avesta och det kommer med ganska stor sannorlikhet bli jobb 7 dagar i veckan fram till sommaren från och med nu, är hemma och ska fixa lite autogiron typ, thats all

Då har vi en utan dig ;-P Ha det gött iaf.. and stay off the crack!!

Crack is for loosers! Speed ftw!  :walk:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Den Gamle

Grattis, ha det så kul. Hälsa gänget från mig, speciellt Häger om han finns kvar. Kommer du till Hultan?
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Martin Larsson

Jo Häger kommer ansluta efter Hultsfred, han har andra jobb på Sweden Rock och Hultsfred först bara.

Vet inte om jag har hultsfred, blir det Pizzas Maxiscen(vilket det förmodligen blir) så missar jag Hultan. Ska försöka dänga in min "turnelista" när den är spikad och klar  8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Den Gamle

Metaltown/WCR då? Jag ska jobba där med.
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Martin Larsson

I WIN I WIN I FUCKIN WIN!

Sitter pa mitt hotellrum pa SAS Royal Radison och har min forsta ledigaa dag pa ett tag :D

This has happened: forra mandag morronen var allt som vanligt med jobb pa firman,  2 timmar senare packade jag for att aka och bygga Rod Stewart i Sundsvall. Ett jobb kantat av strul med allt fran maskiner till varan sure majoritetsagare pa firman som gnallde pa allt, halvkass vader och ett billigt hotell det enda positiva det egentligen forde med sig var att jag fick Bob Dylan i Stavanger med(som jag ar pa nu).
Detta ar HELT tvart om, soft jobb, riktigt bra mat, bra vader(20+ sol) och ett stort nice hotellrum och tom en ledig dag (sweet sweet beer inforskaffade) :D
Sedan ar det lite kul att storre andelen av humpet har ar fran Bandidos :P

Kommer vara har till sondag morgon och sedan flyga till kopenhamn och aka till Sweden Rock Festival och borja dar sondag eftermiddag och vara dar veckan ut. Darifran blir det direkt till Where the Action Is(sthlm). Efter det ar jag kanske nastan ledig nagra dagar och sedan blir det Peace and Love for mig. I juli verkar det som alla de 3 maxi scenerna ska pa massa diggiloo gig men vet inte vilka vi har pa min scen just nu men det lar ge sig...

Off to bathtub... 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Citat från: "Den Gamle"Metaltown/WCR då? Jag ska jobba där med.

Blir Peace and Love istallet for metaltown,  lite synd men far funka,  vet intee WCR atm, ska kolla det...

Bath calling!
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Ola

Hör av dig om du får en stund över och vill ta en öl på Sweden. Bor med största säkerhet på husvagns campingen längst ner.
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

Martin Larsson

Sorry Ola, fick reda på att du var där på lördagen å då hade jag nattriv att se fram emot  :x

Tips till ALLA som eventuellt är på samma place som mig och vill ta en öl: RING 0735-110787, detta forum är inget jag besöker regelbundet atm...

Sitter just nu på WTAI i sthlm och har fått reda på att jag fått det bristfälliga nöjet att riva Dolly Parton imorgon istället för att ha heldag här med massa soft rock´n´roll  :evil: Kommer tokfly från det rivet så man iaf ser Foo Fighters innan det är dags att riva här med :scratch:

Status på ledig på midsommar är fortfarande osäker, life is good(well vissa delar iaf)....

Tänkte på fel förkortning Erik: ingen WCR heller, men Way Out West och Pier Preasure på min scen. Ska bara stå ut en helvetes massa hemska Digilloo gig först  :evil:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Låt Danskarna jobba(vi hade Danskt hump på SRF)

http://www.swedenrock.com/2juni2008/images/100_2792.jpg

PM för festivalens kontor i toppform...

http://www.youtube.com/watch?v=5p6JTwF9Vtk

Det tog enligt annonyma uppgifter 15 personer ca 1h30 min att installera ca 1000 balonger i Oskars kontor :roll: Vi har Jim Beam Flaskan man ser i våran buss nu....
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Robin

Funny stuff :).

Hur ser din turnélista ut nurå?

PS.
Fick du Halfords autograf? :P
DS.
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Current location: Karlshamn - Scandic Hotel

Har just stått ut mitt första av 4 diggiloo-gig för säsongen. Detta var beläget på Vadstena slott, ett ganska coolt gammalt slott faktiskt  8)
DOCK betyder slott med vindbrygga en hel ny dimension problem, tex att man inte kan köra trailers över den, iofs överlevnadsbart, men att den hissas upp för båtar i en kvart typ varje time var mindre lustigt:
"var är hjullastaren nu då?" - "vet inte" - "jag går å kollar" - "aha  :evil: utlåst igen"...

Ska bygga scen inför Karlshamnsdagarna här nu, mitt på torget i stan, efter det blir det Diggiloo igen. Först Jönköping och sedan Hällefors för scenen, sedan Way Out West och sen ett till Diggiloo gig, sedan verkar det lugna ner sig...

Vem vet, man kanske tom har någon dag ledig i sommar. Ser inte helt kokt ut på den fronten atm  :P
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.