Allmän gräl och pajkastningsplats

Startat av Martin Larsson, augusti 02, 2004, 15.30

Föregående ämne - Nästa ämne

Martin Larsson

When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Clifford

BAAAH HATA ALLT! :evil:  :evil:

emil

Det vart en jävel som klagade på att det skulle snarkas för mycket i den stora sovsalen på SydCon. Att vi skulle vara luriga och ta en liten istället. Tyvärr så lurades vi alla andra av den lurige jäveln, och det visades att vi sov med den stora djevulen till motorZzzågsmaZzzakreraren själv! The horror...  :roll:

Martin Larsson

Undra vem det kan ha varit :?:

MUAHAHAHAHA :twisted:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Robin

Tror det var Larssons mamma.....

Jag cuttar DIG!

PS. White lions 4-eva!
DS.
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Bajs Robin å hans bajs login :?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Lobotommie

Nu ska jag böla på Martin för han verkar ha för mycket fritid så mycket som han är här inne! :twisted:  "BÖÖÖÖÖLLLL!!"
"Legoknektar kan ej dö vi bara omgrupperar vid helvetets port!"

Martin Larsson

BÖÖÖÖL på dig Tommie.
Om man kollar av forumet med jämna mellanrum så tar det inte så lång tid varje gång :idea:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Björn

Då detta är en allmänt och inte en speciell grälplats tänker jag inte gräla på någon speciell person utan bara gräla i allmänhet....

GRÄÄL!!!

:lol:

Björn

jävla väder :!:  Det är för varmt  :!: Jag vill ha kyla  :!: GRÄÄÄL :!:  

:evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:   :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

Niklas

Stäng ner gedon under soliga dagar så alla ljusskygga får lite sol på sig

Lobotommie

Citat från: "Nisse"Stäng ner gedon under soliga dagar så alla ljusskygga får lite sol på sig

ÄR DU GALEN!?!??! :shock:
"Legoknektar kan ej dö vi bara omgrupperar vid helvetets port!"

Robin

Dummie och Kisse borde hålla käft! Folk gör väl som dem bäst vill eller, era FITTOR! NI KOLLAR SÄKERT PÅ BIG BROODLER, ERA DUMMER-HJON!

Mvh,
Dread Pirate Robin
Jag vann combat med 13.

Lobotommie

Citat från: "Robin"Dummie och Kisse borde hålla käft! Folk gör väl som dem bäst vill eller, era FITTOR! NI KOLLAR SÄKERT PÅ BIG BROODLER, ERA DUMMER-HJON!

Mvh,
Dread Pirate Robin

*suck* Jag är lessen men throbbin det är kört för din del nu. Man kan säga att nu är det kokta fläsket stekt eller Nu försökte du svälja en större dildo än du klarar av! :evil:
"Legoknektar kan ej dö vi bara omgrupperar vid helvetets port!"

Niklas