Spela HordeMachine regelbundet på en veckodag

Startat av Martin Larsson, april 04, 2013, 13.29

Föregående ämne - Nästa ämne

Vilken veckodag passar folk bäst att ha som HordeMachine dag?

MÃ¥n
0 (0%)
Tis
2 (20%)
Ons
1 (10%)
Tor
7 (70%)

Antal personer som röstat: 10

Omröstningen har avslutats: maj 04, 2013, 13.29

Martin Larsson

Asså du spikar Bart då? Inte infsvärm då mao. Blir säkert bra det med  :)

Själv vettefan vad det blir, men det ger sig...tidigare på torsdag asså, jag det blir säkert bra det med
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Lord Black

Tyvärr upptagen nu med julmiddag med jobbet nu på Torsdag så blir väll nästa torsdag för mig.
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Martin Larsson

When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Cassarus

Jag dyker inte upp då jag lyckat insjukna i feber. Så det blir vila och att hoppas att man är på g inför Lördagen.
Det verkar ju dock som att de ska köra en turnering i månaden på wizard games, kanske något att satsa på?
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Martin Larsson

Intressant lista:
http://battlecollege.wikispaces.com/Competative+List+Considerations

Vissa grejjer känns ju lite konstigt i den men det är väl den ungefärliga helheten man ska se efter. Värt att ha i bakhuvudet iaf
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Robin

Good stuff. Dock saknas ju "hur hanterar du butcher3".
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Well det saknas ett antal saker kan man nog säga och vissa exempel känns lite "out of date" men ändå. Byt High Armour delen till dubbla Colossals eller så (Earthbreakers någon?) och byt lite annat med kanske så är det nog en skaplig lista iaf :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Robin

Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Holländarna jag pratade om med fel namn:
http://www.youtube.com/user/BitzAndPiecesNL

Annan "skaplig" youtubeist, filmar massa på konvent i USA, ofta med bra spelare bakom rodret...
http://www.youtube.com/user/endgamegamingnet
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Andreas Graae

F säga till Ted o registrera sig här xD

Hur blir d nu den 26 ?Ska folk skita i det el blir vi 2-3 st? Vet inte om jag ska dit nu nämligen men om folk åker så kollar jag me jobbet hur d blir xD

Martin Larsson

Det är på den där Robins bord att svara på det. Jag kommer med största sannolikhet inte vara i någon form att ta mig iväg på egen hand...

MEN det finns en helg däromkring, dvs den 28-29e. Då kanske man kan fundera på att mellandagsspela lite? Vad tror folk om det?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Andreas Graae

Ne jag avanmälde mig den 26, kolalt schemat o de blir bara segt. Plus man kanske får jobba me......


Citat från: Martin Larsson skrivet december 20, 2013, 19.13
Ny errata är uppe folks, go read!

DONE!!! (inte läst allt men tagit ner den o kollat Trollbloods)

Verkar mest vara Tryckfel eller gramatik? Ändrat lite meningar så d blir lättare el ngt :P

Martin Larsson

En intressant sak är denna:

WARMACHINE: Colossals/HORDES: Gargantuans
p. 20. Facing & Line of Sight./p. 16. Facing & Line of Sigh.
Add the following after the fifth sentence:
When using weapon abilities on the right or left side of a hugebased
model, replace any references to "this model's LOS" with
"this model's LOS and this weapon's field of fire."



Det betyder att man inte kan springa mellan arcsen på en huge base model utan att provoka en freestrike från den sida man lämnar om jag fattar det hela rätt?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Ny intressant lista, där bla den förra jag länkade till finns med

http://battlecollege.wikispaces.com/mkii+General+Strategies

Finns en hel del nyttigt där imo, klart värt tiden att läsa för alla!
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.