Terrängen i spelrummet!

Startat av cracked_open, januari 17, 2010, 11.11

Föregående ämne - Nästa ämne

cracked_open

Vill bara informera att jag och Larsson har nu kollat igenom all terräng som geddon har och plockat ihop de bitar/hus/bunkrar/skogspartier som på något sätt behöver fixas iordning under restueringsdagen.

Den terrängen står nu på golvet och i hyllorna till höger i blå rummet och vi ber alla spelsugna att inte använda de bitarna. Det finns fortfarande en hel del terräng som ni kan använda men de är i hyllorna till vänster när man kommer in i blå rummet.

Tack för oss
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Ola

Tja.

Såg resultatet av ert gedigna arbete. Mycket bra jobbat!  :thumbright:

En fråga.
Det står en sopsäck fylld med skräp OCH gamla terrängbitar direkt innanför rummets dörr. Är det meningen att det ska slängas?
För isåfall vill jag påpeka att det behövs väldigt mycket terräng till konventet och i den synvinkeln känns det oerhört "synd" att slänga bort terräng.
Trots att den kanske är skadad eller liknande, så kan man använda den vid ett enstaka tillfälle.
Och även om det inte är "vår" terräng från början så går det också bra att använda den.

:)
Hoppas ni är med på min tankegång.
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

cracked_open

Det är mest allmänt skräp som ligger i den svarta säcken men terrängdelar som är för "förstörd" eller befinner sig i ett sådant skick att det inte är lönt att reparera den på ett bra sätt kan också hittas om man letar i säcken.

Vi är nog alla fullt medvetena om att konventen och olika tillställningar kräver mängder av terrängbitar och därför är ju tanken att vi skall reparera den befintliga och bygga ny terräng nu under våren. Jag förstår din tankegång hoppas du förstår min  :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Ola

mvh ola
Sir Killalot II for the masses!