Magic färgfemma

Startat av Plutonergy, maj 07, 2010, 20.45

Föregående ämne - Nästa ämne

Plutonergy

Vilka vill spela en Magic färgfemma någon kväll?

En färgfemma är där 5 spelare tar varsin färg och gör en monofärgad lek utav denna, så sitter man vid ett bord, alla fem spelare och spelar mot varandra samtidigt.

Om det finns intresse att spela en färgfemma så bestämmer vi en dag så fort vi har 5st spelare som vill spela. När vi har 5st spelare så gör vi någon lottning vem som får vilken färg, varje spelare gör monofärgade Standardlekar med 60st kort (sina egna kort). No prices, no whining.

1. Billy
2. Nils
3. Alpha
4. Linden
5. Brain
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

nilP

1. Billy
2. nilP - Så länge jag har tid iom jobb ;)

Xyzar

Måste man ju sitta och techa om T_T men jag är på
There is no IRL, there is only AFK.

Brain

Tomas Davidsson

Plutonergy

Nice då har vi fem spelare! :)...
Vi gör lottning nu på söndag vid draften vem som får vilken färg så diskuterar vi om någon dag i kommande veckan kan passa oss alla :)

Roligt :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Plutonergy

Jag och Lindén lottade färger.

Brain = Svart
Alpha = Blå
Nils = Röd
Lindén = Vit
Billy = Grön

Vad sägs om en vardagskväll nu i veckan?
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Plutonergy

Vad sägs om att köra våran färgfemma nu på tisdag 18:00 ??...
Jag kan alla kvällar i veckan utom Torsdag.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Brain

har lite körigt i veckan, kan kanske onsdag
Tomas Davidsson

Plutonergy

Citat från: "Brain"har lite körigt i veckan, kan kanske onsdag

Fler som kan på onsdag?
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

nilP

Jag kan så gott som aldrig den tiden.
Jag kan efter 21 varje dag.
Samt innan 1430 ;)

Sen på helgerna är det lite annorlunda tider.

// PLus att jag är långt ifrån klar med leken, måste sno kort av BILLY!! XD

Barcus

Jag kan onsdag efter 18 runt 18:30 kan bygga vilken färg som så kan hoppa in om någon inte kan men alla andra.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

tomez

du kan nog hoppa in som blå marcus, jag tror inte jag har tid den här veckan....

Plutonergy

om vi skall köra nu på onsdag säg 18:30 behöver vi en spelare till, om nils och thomas inte kan, Marcus tar någon av deras färg. Kan vi hota in någon?... David? Janne?
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Xyzar

Kanske kan släpa med mig david, han skulle vara ledig på onsdag
There is no IRL, there is only AFK.

Plutonergy

Skall vi lotta ut färg till MArcus och David, blå och röd är ledig.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...