Rise of Eldrazi prerelease

Startat av Xyzar, mars 29, 2010, 22.58

Föregående ämne - Nästa ämne

Xyzar

Förra prellen mosade vi ju, ska vi tagga ihop ett större gäng denna gång och boka?

Behövs skills, plastfickor och bil(ar)


Körs i gbg på wizard games 17 april, går väl på en 300kr eller nåt
Vilka är på?
There is no IRL, there is only AFK.

Plutonergy

After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Brain

Tomas Davidsson

dagle

Meh för att ni skall vara offside!

Plutonergy

För att kunna reservera platser behöver vi för och efternamn på de som skall delta på pre-releasen. 17:e april på Wizard Games i Göteborg.

De som anmäler sig här i forumstråden ringer jag in och anmäler på Tisdag 12:00. Vi kommer antagerligen att få åka buss, om nån har tillgång till bil så är det ett fint tillfälle att erbjuda det platser nu :)

De som inte anmält sig i tråden innan tisdag 12:00 får anmäla sig själva.
Varför det korta varsel? för att det inte är säkert att platserna finns kvar senare.

1. Johan L (bokad)
2. Thomas D (bokad)
3. Billy L (bokad)
4. Thomas L (bokad)

Om någon vill säkra sin plats och ringa och anmäla sig själv gör man det på: 031-514150 begin_of_the_skype_highlighting              031-514150      end_of_the_skype_highlighting
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

pannan

ska ta och kika på mitt schema och så.

Xyzar

Det fanns väl 2 bilar tillgängliga typ? tycker det skulle vara episkt najs, som förra gången. Janne skulle med iaf, det sa han typ 10 ggr innan han stack igår
There is no IRL, there is only AFK.

Plutonergy

Citat från: "Xyzar"Det fanns väl 2 bilar tillgängliga typ? tycker det skulle vara episkt najs, som förra gången. Janne skulle med iaf, det sa han typ 10 ggr innan han stack igår

Vad hetter Janne i efternamn, jag hittar på något annars :)
Marcus bil är i fjällen ...
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

tomez

jag är med : Ljungdahl! ;)  bil har jag med, dock så får det inte plats många i den sportbilen :p hehe, iof om några har lärt sig att sära på benen å halft trycka upp dem mot nyllet så går det finnemang :p

Xyzar

Janne hade bil har jag för mig som han kan köra, tror David ville med också, försöker få tag på honom.
There is no IRL, there is only AFK.

Xyzar

Janne heter Gabrielsson i efternamn och David Sjöstrand är på också
There is no IRL, there is only AFK.

Plutonergy

Citat från: "tomez"jag är med : Ljungdahl! ;)  bil har jag med, dock så får det inte plats många i den sportbilen :p hehe, iof om några har lärt sig att sära på benen å halft trycka upp dem mot nyllet så går det finnemang :p

Jag trycker lätt ihop benen om jag får åka sportbil :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Plutonergy

Citat från: "Xyzar"Janne heter Gabrielsson i efternamn och David Sjöstrand är på också

Perfect... jag ringde in 4st idag, ringer imon igen och bokar David å Janne... Andreas ville ochså vara med, om han själv inte skriver något här i forumet så ringer jag in honom som Andreas Johansson så får vi rätta till det senare.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Brain

Team Geddon verkar bli stora på prereleasen :-)
Tomas Davidsson

Plutonergy

Citat från: "Brain"Team Geddon verkar bli stora på prereleasen :-)

Nästan så vi borde ha matchande kläder och hatt  :lol:
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...