Kult CCG

Startat av Jimp, januari 05, 2009, 06.14

Föregående ämne - Nästa ämne

Jimp

Någon som sitter på en massa kort dom vill sälja eller finns det folk på geddon som fortfarande spelar detta underbara spel?
Eller någon som rent ut vet vart man kan lyckas få tag på starter decks och boosters än i dag?
Ill dance for Gil!!

Brain

Jag  har massor. (Ett komplett playset och mer därtill) Playsetet vill jag behålla, det andra kan säljas bytas bort.
Tomas Davidsson

Jimp

gött, hur mycket är det? är ju inte så mycket folk som spelar det längre så jag är intresserad om det finns kort nog för att plocka ihop 2-3 färdiga lekar som man kan ha och spela med.
Ill dance for Gil!!

Brain

Skall se var allt ligger när jag väl är hemma igen. Torde finnas tillräckligt av vanliga/ovanliga kort för att få spelbara lekar. Då det bara är den högre Arcanan som är sällsynta och man bara behöver en av den så är det lugnt på den fronten också.

Måste damma av lite regler bara så är min lek redo att spelas, blir nog inte så kul för den jag möter ... Upptäckte dock att jag inte har ett helt komplett playset när jag kollade på leken... saknar 2 st Renande kraft...
Tomas Davidsson

Brain

Gick i genom det jag hade extra. När jag satt och höll på med korten insåg jag att redan byggt en extra lek och sålt för många år sedan.

Har byggt ihop en extra lek (förhoppningsvis spelbar) och kan få ihop åtminstone en lite sämre lek till.
Tomas Davidsson

Jimp

var uppe i östersund nu förra veckan och till min förvåning fick jag 5 färdiga lekar och lite random kort av folket där eftersom dom ändå inte spelat det på flera år. Tack ändå Brain.
Ill dance for Gil!!