Huvudmeny

L5R

Startat av nemesiswar, november 25, 2008, 19.35

Föregående ämne - Nästa ämne

nemesiswar

kontakta mig om ni vill spela

kommer snart ha både starters och boosters samurai legala till försöljning genom den gbg baserade förening Elementens Mästare ( em.sverok.net ) kan anordna sealed deck eller draft på begäran minst 4 pers

pannan

Det finns nog 5-6 pers eller nåt som spelar det ibland iallafall.

nemesiswar

uppdatering har till räckligt för 1 draft och 2 sealed deck hemma och en hel del att sälja så bara posta eller PMa eller ta mitt telenummer på lappen som sitter på anslags tavlan om ni känner er redo

Kari

jag är på
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

nemesiswar

kommer hålla ett seminarium om l5r 31/1 mellan 1200-1800
detta kommer innehålla
- upplärning
- försäljning av starters + boosters
- sealed deck/draft

jag kommer garanterat komma såvida jag inte postar något annat

/Henrik

nemesiswar

var där men var mycket låst fram till 1300 så...

nemesiswar

tänker med största sannolikhet dyka upp idag hoppas ni vill spela :)
eller med riktig tur så kan det bli en sealed deck

nemesiswar

både lördag och söndag kommer det draftas

på lördagen i borås på armagedon början kl 14.00 med 6! boosters per person

på söndagen i göteborg på fluff början kl 13.00 6! boosters per person

DESSUTOM kommer kommer the imperial gift delas ut till alla deltagare så länge mitt lager räcker imperial assembly medlemmar kommer gå före andra

OBSERVERA detta kommer vara enda chansen som jag delar ut dem!

nemesiswar

efter lite efter forskningar med bland annat kari, brain och marcus har jag kommit fram till 2 olika sorters spel

1. ashigaru league : alla köper en SE starter (valfri) + 2 booster håller samlingen separat från sina andra kort, vi träffas ca 1 gång i veckan och spelar med lekarna i slutet så köper vi en ny booster som man kan lägga till i sin lek tills nästa gång
alt A. vi spelar nån sorts turnering varje gång med boosters som priser
alt B. trading mellan oss är tillåtet

2. SE/CE league : alla köper det dem vill till att börja med sen draftar vi nån gång ibland för att lägga till kort i lekarna

fråga 1. onsdagar verkar total kört för att spela l5r frågan är vill ni ha en speciell dag avsatt för l5r spel?

fråga 2. vill ni spela SE eller CE? jag har mängder av SE i lager från gbg som jag gärna vill bli av med. CE är turnerings legalt 1 juli och släpps 5:e juni då ifall nån faller rejält för spelet så finns det möjlighet att åka iväg på koteis. jag vill helst spela CE men ni får bestämma

varför inte full open? därför att formetet är helt "broken" och når sällan mer än runda 3 och är inget kul alls utan man borde hålla sig till antingen JE/DE/GE/LE/SE/CE typ

nemesiswar

http://em.sverok.net/forum/index.php?topic=307.msg1188#msg1188
(registrera för att läsa)

stronghold support dvs massa gratis saker för dom som kommer

22/11