Det blir ett BSK 24 och detta är vad som hänt hittills!

Startat av Ewers, augusti 28, 2006, 18.19

Föregående ämne - Nästa ämne

Robin

Genom att vara lömsk, så har jag kollat upp att Plaza tar 1350 för 4 personer i ett familjerum (4 pers/rum) om man bokar redan nu. Detta priset är fullt avbokningsbart fram till och med 18.00 den 3/11.

Troligen kommer det att gå upp desto närmare allhelgonahelgen kommer, men som det är nu ser det bra ut med rum.

Jag tycker att vi borde kontakta badhuset för att se om vi kan göra en deal, och baka in det som tillval i inträdespriset (e.g. 200 inträde utan badhustillgång, 250:- med) och vara TYDLIGA med att vi inte har tillgång till vanlig dusch.

Kan någon kolla upp vad Borås vandrarhem tar och hur pass mkt rum de har tillgängligt.

EDIT: Vill man ha ett icke avbokningsbart pris (med full förbetalning) så kommer man ner i 1220 för 4 vuxna (13+) på Plaza
Jag vann combat med 13.

globetrotter

Glöm inte att det finns ett vandrarhemsliknande ställe mitt i centruM:
http://www.vila.nu/
160 kr per natt om man har sängkläder och städar efter sig är ju väldigt rimligt. Lilla Brogatan är ju inte långt att gå heller.
/Carl

Ewers

Sedan har vi Saltemads Camping som hyr ut stugor till ett rimligt pris.

/F  8)

Niklas

Vad jag har förstått så är Mariedal Cup flyttat en helg så det bör finnas en del lediga gympasalar som man kanske kan hyra?

Judas

Citat från: "Ola"Hej.
Missade att det var möte igår, men jag vill gärna arrangera WM om det finns plats för det.
På BSK05 var vi 7 spelare och GothCon06 var vi 9 spelare, så jag räknar inte med så många deltagare. Max 12 kanske. Vi brukar klara oss med 3 bord. Hoppas detta går bra?!

Arrangera gärna SM och Em också när du ändå är igång.  Vad det nu än är för spel... :wink:

Ola

Citat från: "Judas"
Citat från: "Ola"Hej.
Missade att det var möte igår, men jag vill gärna arrangera WM om det finns plats för det.
På BSK05 var vi 7 spelare och GothCon06 var vi 9 spelare, så jag räknar inte med så många deltagare. Max 12 kanske. Vi brukar klara oss med 3 bord. Hoppas detta går bra?!

Arrangera gärna SM och Em också när du ändå är igång.  Vad det nu än är för spel... :wink:

Judas, läs "Post subject..." före du kommenterar.
Livet på forumet kan te sig lite lättare då.  :)
Skämt å sido, trodde "alla" visste att vi förkortar Warmaster så, precis som alla andra spel har sina förkortningar. WFB, 40K, A&A, CC.
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

globetrotter

En annan fråga:
Hur länge sträcker sig konventet? I fjol, så startade det torsdag kväll och varade hela fredag+lördag och i praktiken var det inget på söndagen(?).
Tidigare år har det snarare varit fredag em till söndag em.
/Carl

sebbe

ang sovplatser, borde inte det gå att lösa eller blir det för dyrt/omständigt?

när högskolan/studentkåren arrangerar rabalder har de ju sovsalar, så det finns ju lokaler iallafall.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Den Gamle

Tjena

Nu har jag kollat upp vilka priser vi kan få på Scandic Plaza (mitt emot Folkets Hus). Eftersom jag jobbar där och detta är ett större arrangemang så skiljer sig priserna en del från de man får om man ringer som enskild person. Priserna gäller endast för deltagare på BSK.

Dubbelrum 600kr /natt
Trebäddsrum 630kr /natt
Fyrbäddsrum 840kr/natt

Göttig hotellfrukost och hotellets relax med bastu och bubbelpool ingår.

Deltagarna ringer själva och bokar på 033-7858200 och skall ange bokningskoden "BSK" när de ringer.

/Erik
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Kalle

vart exakt skall konventet vara?
missförstår hela tiden och hör olika saker av olika personer :S
Estoy solo mirando!

rAWTAZ

Citat från: "Kalle"vart exakt skall konventet vara?
missförstår hela tiden och hör olika saker av olika personer :S
Borås ;)

soulreaper

Citat från: "Kalle"vart exakt skall konventet vara?
missförstår hela tiden och hör olika saker av olika personer :S

Kårens lokaler mitt emot högskolan
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Jimp

Citat från: "Den Gamle"Tjena

Nu har jag kollat upp vilka priser vi kan få på Scandic Plaza (mitt emot Folkets Hus). Eftersom jag jobbar där och detta är ett större arrangemang så skiljer sig priserna en del från de man får om man ringer som enskild person. Priserna gäller endast för deltagare på BSK.

Dubbelrum 600kr /natt
Trebäddsrum 630kr /natt
Fyrbäddsrum 840kr/natt

Göttig hotellfrukost och hotellets relax med bastu och bubbelpool ingår.

Deltagarna ringer själva och bokar på 033-7858200 och skall ange bokningskoden "BSK" när de ringer.

/Erik

fan tokbilligt ju, nästan så man funderar på att bo där en natt själv istället för hemma på norrby ^^
Ill dance for Gil!!

Clifford

Vi tar samma sak här så att alla inser:

En sak som jag tror är viktigt att vi poängterar är att det inte ska vara i Kåren kommande år.

Poängtera alltid att Bäckäng BYGGS OM i alla sammanhang. Annars tror folk att BSK aldrig mer kommer bli som det var, och att vi blivit utslängda eller nåt, vilket ju vore synd om de trodde.

Anders

Jag trodde vi BLEV utslänga? Har inte hört något om en ombyggnation?