Styrelse-specifika ranker?

Startat av Clifford, september 12, 2005, 23.48

Föregående ämne - Nästa ämne

Clifford

Jag lade just till ranken "Ordförande" på Dalevik. Det gör att hans "vanliga" rank inte syns, men å andra sidan ser alla att han är boss. Nu funderar jag på att alla med ansvarsposter på Geddon ska ha dem som rank. Tex. "Kassör" m.m.

Nackdelen är att då syns inte de "vanliga" rankerna för dessa personer. Tråkigt för Heavy som ju har en åtråvärd rank  8)

Vad säger ni, bra eller anus?

sebbe

enda nackdelen jag kan komma på är att folk kan tänkas börja besvära dig med att de minsann också vill ha egna ranker.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Ewers

Det låter faktiskt som en bra idé. Då kan ju alla nätmedlemmar ha lite koll på vem som har ansvarspost och inte i forumet.

/F

Gunilla Hellén

Jag tycker oxå att det låter som en bra idé.

Clifford


Ewers

Vill ju påpeka att jag är kassör då...

:D

/F

Gunilla Hellén


Clifford

Kan ju påpeka att Emil som förste medlem lyckats placera sig på the magic number idag, vad gäller rank.

emil

Ja den var snygg! 8) Väntar med spänning på vad som händer när man kommer upp i 777 poster också... För den ena kan väl inte finnas utan den andre... :wink:

Martin Larsson

Trams å pjosk :!:

Sånt fanns inte på min tid (grums grums), undra om det finns fler ranker att uppnå....
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.