Krismöte!

Startat av Dina, september 18, 2005, 16.27

Föregående ämne - Nästa ämne

Dina

Jaha. Möte om BSK´s vara eller icke vara söndagen 25/9 15.00. Ni vet var. De som vet att de borde vara där men väljer att inte dyka upp, får Agro-Juggens eviga förbannelse på sig.
So long, suckers!

rAWTAZ

Av de jag skulle kolla är statusen:
-heavy (agerar papps)
+jimmy
+max
+leo
+marie

Övriga hoppas vi som sagt på :D
+dale
+gunilla
+brain
+cliff
+dina
+anders
-tobias eliasson
-jonas

Dina

cliff, dale, gunilla, och brain skulle komma.

anders och jonas vet inte än om de kan.

tobbe har inte svarat än.
So long, suckers!

Anders

I'll be there om inget oväntat händer.

Greger

Antar att det är på föreningen? Kanske dyker upp och kollar va ni kids har för er *flin*  :wink:

Dina

på föreningen ja. tobbe kan inte eftersom han är uppe i stockholm på konvent. jonas kan inte eftersom han jobbar.
So long, suckers!

Greger


tobias

För mig som inte har varit på något möte ännu, exakt vad går krisen ut på?

Det här om BSKs "vara eller icke vara" oroar mig, eftersom "icke vara" egentligen inte är ett alternativ. Vi har en lokal, vi har högvis med arrangemang och vi kommer att ha besökare. Det enda som jag har noterat är kris är ett anmälningssystem, finns det fler saker? Om ja, vilka då?
/Tobias
Jag är bara här för maten och drycken.

rAWTAZ

Citat från: "tobias"För mig som inte har varit på något möte ännu, exakt vad går krisen ut på?

Det här om BSKs "vara eller icke vara" oroar mig, eftersom "icke vara" egentligen inte är ett alternativ. Vi har en lokal, vi har högvis med arrangemang och vi kommer att ha besökare. Det enda som jag har noterat är kris är ett anmälningssystem, finns det fler saker? Om ja, vilka då?
Alltså, när denna tråd skapades fanns det runt 20+några till arrangemang, av 40 eller 40-60 som det tydligen har varit tidigare, ej säker på sifforna exakt men.. Det är det som är det stora problemet.

Kollar man Dina's tråd Arrangemang så har det ju tillkommit några, kan vi vara uppe i runt 30 nu?

Min åsikt är att har vi för lite arrangemang så blir det hela mer pinsamt och skadligt för framtiden, än bra.

Anmälningsystemet är inget problem, vi har ju två potentiella på ingång, annars kan vi nog snickra ihop ett själv även om det blir krisigt :/

Clifford

Notera att rollspelen också tillkommer till den listan, dvs det ska till ett antal arr till.

maxx

Piasava representant är talad med, föreslog att han skulle komma på mötet men lite svårt att fixa. Dock kommer jag inom ngn dag få ett mail med lite info och sånt från deras sida, hur dom ville ha det etc.

"BSK är kul att komma på och har alltid gått bra, skulle vara tråkigt om vi inte kom detta år" //Per Erlandsson (piasava)

Dina

Är det ens nödvändigt att säga att vi är dödsdömda utan piasava?

Vidare, Jimmy har du kontaktat 3g? Pratade med Bohlin som säger att dessa brukar komma med bra scenario och ganska snabbt också. Om svaret är nej, gör det snarast. Gärna igår.
So long, suckers!

tobias

CitatNotera att rollspelen också tillkommer till den listan, dvs det ska till ett antal arr till.
Då känns det verkligen lugnt på den fronten.
CitatÄr det ens nödvändigt att säga att vi är dödsdömda utan piasava?
Exakt vad kräver skolan i form av slutstädning? Hur många piasavor brukar ni ha och hur många städare har ni själva fixat fram tidigare?
/Tobias
Jag är bara här för maten och drycken.

Dina

Vi brukar väl ha runt 15 piasavor och runt 5 egna. De flesta ser till att sticka en timme innan städet. Förrädare är vad de är :)
So long, suckers!

Kalle

räkna med mig som städare 8)
Estoy solo mirando!