WFB Kampanjande ???

Startat av Heavy, januari 11, 2005, 21.49

Föregående ämne - Nästa ämne

Nå, vad tycker ni pöblingar ?

Trädkampanj utan krav..
1 (11.1%)
Kartkampanj med mycket engagemang...
8 (88.9%)
Annat (säg till i forumet)..
0 (0%)

Antal personer som röstat: 9

Omröstningen har avslutats: januari 11, 2005, 21.49

Clifford

Jag börjar min kurs på onsdag och uteblir därmed... :cry:

Heavy

Ålrajt.. Ska inte vara några problem..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Heavy

Update:

Karta är på g som bäst och lär bli klar imorgon.. :)


Patrik, kan du ta med din Generals Compendium imorgon ?? Vore bra att ha 2 här tror jag..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Patrik

Blood for the blood god.

Lobotommie

Är det kört för att va med  redan???
Annars är Dvärgarna sugna med .
"Legoknektar kan ej dö vi bara omgrupperar vid helvetets port!"

Heavy

Tyvärr är det "kört" redan Tommie... ;(

Men, om tillräckligt intresse finns har jag sug efter att spela kampanj med, och man kan ju köra en paralellt med denna stora..

Bubba vet jag är sugen, du är sugen och jag är sugen.. Så ett par tomtar till vore bra...
Den idén jag har till en kampanj jag skulle vilja köra i själv är en underjords-grej, med dvärgar, skavens, O&G mfl grottkrypare.. Skulle vara fett som fan att bara slåss i underjorden, och tänk vad mycket kul terräng man skulle kunna bygga :D
Armeérna ska vara 500 pts Warband, vilket betyder att man får xp, figurer dör, nya rekryteras osv.. Reglerna för warbands ligger på gw´s hemsida och i en bunt av de nyare WD´na..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Heavy

Ok pojkar...

På Onsdag den 26:e är det tänkt att vi ska börja.. Men om det överhuvudtaget ska kunna ske så krävs följande:

Herrarna Dale, Dyne, Emil och Ewers behöver skicka in lite grundläggande fluff för varför deras armé vill hogga åt sig en stor bit av The Border Princes för att bo i;

Ovanstående herrar får gärna säga hur de vill deras banér/HQ/osv. ska se ut färgmässigt, och;

Dyne behöver bestämma vilken ras han ska spela...


Om jag inte hört något på måndag så antar jag att ni inte är intresserade av att vara med trots allt och tar nästa person i kön med i kampanjen istället..

Så sluta jiddra och börja skriva mail !


:lol:
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Patrik

Ja jag har inget emot att spöa lite dvärgar istället ;)
Blood for the blood god.

dilba

Jag kommer att komma på onsdag. Jag har inte pratat med dale så jag vet inte vad jag ska spela. Men allt kommer att vara klart senast på onsdag.

Heavy

Citat från: "dilba"Jag kommer att komma på onsdag. Jag har inte pratat med dale så jag vet inte vad jag ska spela. Men allt kommer att vara klart senast på onsdag.

Han kör alverna, så välj på som du vill, spelar inte så stor roll..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

emil

Men du har ju redan fått min bakgrund muntligt ju. Duger inte den? :) Du kan få en skriftlig måndag/tisdag om det duger...

Heavy

Citat från: "emil"Men du har ju redan fått min bakgrund muntligt ju. Duger inte den? :) Du kan få en skriftlig måndag/tisdag om det duger...


Hihihi...

Nja, jag tar den gärna via e-mail :D
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

dilba

Jag kommer att spela med ödlor. Ska se om jag hinner maila innan onsdag.

Heavy

Citat från: "dilba"Jag kommer att spela med ödlor. Ska se om jag hinner maila innan onsdag.

Kanon !
Finns t.om. ett träsk på kartan du kan plaska runt i med dom :)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Ewers

Jag har haft mycket för mig och kommer inte maila en fräck berättelse om våran arme idag. Mest för att jag faktiskt inte kan så mycket om världen eller armen än. Det jag vet är att vår general är tredje sonen till en hertig och skitsur över att de andra oduglingarna får ärva och inte han. Vår general är dessutom inte så rik såhär i början av sin karriär men har tänkt att ändra på det...
Ledsen men vill istället samtala fram lull-lullet tillsammans med Ivarsson och Pasi under en målarkväll eller två. Skall måla med ivar idag så vi får se.

/Ewers