Rollspel?

Startat av Beorn, oktober 05, 2007, 10.32

Föregående ämne - Nästa ämne

Beorn

Vet vi något om rollspelen?
1) Kommer det att bli något?
2) Om ja på 1: Vet vi vilka rollspel det blir i så fall?

Om jag får svar på 2 så kan jag lägga ut det på webben, så syns det att det blir något inom Rollspel i alla fall.
Björn

Beorn

Om någon vet något om vampyrlajvet så tar jag gärna emot info om det också.
Björn

Ewers

Har mailat och ringt rollspelsansvarig utan resultat. Funkar inte kommunikationen fram till nästa möte måste vi vidtaga åtgärder.

/F

Clifford

Fiska efter scenarioförfattare på Sveroks forum, det kanske ni kan få in nåt arrangemang på.

Beorn

Citat från: "Beorn"Om någon vet något om vampyrlajvet så tar jag gärna emot info om det också.

Jag hörde att Elin hade information om lajvet. Elin: om du läser detta så får du gärna skicka texten till mig (bjorn.j[snabela]nsson.nu)
Om någon ser Elin smyga omkring i lokalerna så kan ni väl göra henne uppmärksam på mitt meddelande annars.
Björn

Ewers

Har nu pratat med Tomas och mottagit hans avsteg från posten som rollspelsansvarig.

Kommer själv imorgon att ta tag i rollspelsbiten för att försöka rädda upp situationen. Är det någon som har bra ideer så ring mig eller messa.

/F  8)

Beorn

Vi ska köra Noctum på BSK och det blir samma äventyr som de körde på GothCon i våras. Är det någon som hittar texten till det arrangemanget? Just nu är det ganska kortfattat på vår hemsida så det vore bra om någon kunde fylla på...

Jag hittar inget om det på gothcon.se, men så är jag ju ingen rollspelare heller...
Björn