MMMT - Snabbrapport om 1:a match

Startat av Brain, augusti 13, 2005, 21.22

Föregående ämne - Nästa ämne

jonte


KOBOLDKUNGEN

LUST(RI)ANS LAKEJER ÅNGAR PÅ, 3-0 MOT KLUMPIGA KUSLIGA KLÅPARE I SPIKE KVARTEN

KKK gjorde åtminstone skäl för första och sista tredjedelen av sitt namn när LL tog en gruvlig revanch på dem, för fadäsen i grundserien, med 3-0 och 4-0 i cas, särskilt kusliga var de dock inte.
Jon-renli the Lustrian headcoach LL angående den kommande semifinalen "TKK, eller vilka det nu blir, be afraid be very afraid, kuack, kuack, kuack"
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


KOBOLDKUNGEN

LUST(RI)ANS LAKEJER-BLACKSTONE BLITZERS 2-1 (cas 0-8 )

Sexpoängsmatchen mellan de bägge topplagen i Allsvenskan, som bägge var obesegrade sen ligaomstarten, slutade med en knapp seger för LL. Detta efter ivrigt bollfumlande från bägge lagen, blandannat två snubblingar på mållinjen för LL. Fast BB var strået vassare, man undrar om inte någon hade mixtrat med BBs throwers handskar för han, behandlade bollen som om den vore en hal tvål och vägrade konstant att plocka upp den matchen igenom.

Alla antydningar om fusk förnekas dock bestäm av LLs headcoach Jon-renli The Lustrian. "Tss, vi vann matchen fair and square, fråga dem vad som hände med våra spelare i spikefinalen istället. Det var en skön revanch, nu ska vi bara spöa ligaledarna också så är vi med i toppstriden å sen går vi in som vinnare i DungeonBowl. Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Vi är OSLAGBARA, KUACK, KUACK, KUACK"
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se