hemsidan

Startat av sebbe, september 11, 2006, 13.54

Föregående ämne - Nästa ämne

sebbe

hur går det med loggan?
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

sebbe

jag kommer fortfarande inte åt servern, men det hindrar inte mig från att bygga sidan. jag håller på nu en stund, hemsidan finns och uppdateras kontinuerligt på http://www.ds.hj.se/~sebbe/bsk/ för tillfället.

vi får väl flytta den när den är någorlunda klar.

sverok har stöd för php hoppas jag, någon som vet?

kommentera gärna
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Sparvel

Jag ska fixa till en sak som gick åt helvete, sen letar scanner och har på tok för lite tid :/
Men jag är ledig imorgon så jag räknar med att vara klar nån gång under onsdag.
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

sebbe

Citat från: "Sparvel"Jag ska fixa till en sak som gick åt helvete, sen letar scanner och har på tok för lite tid :/
Men jag är ledig imorgon så jag räknar med att vara klar nån gång under onsdag.
hehe, jag har också alldeles för mycket att göra =P

skiter det sig med scanner så kan jag fixa det på fredag.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

dagle

skicka mig lösenord och liknade om du "vågar". Jag har inga problem med ssh eller liknade på min burk

sebbe

Citat från: "dagle"skicka mig lösenord och liknade om du "vågar". Jag har inga problem med ssh eller liknade på min burk
jag ändrade lite inställningar i mitt ftp-program, och nu fungerar det. gott mos
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

sebbe

nu fungerar det inte längre. "permission denied", som om någon ändrat lösenordet.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

sebbe

nu fungerar det igen. det kan ha varit jag som skrev fel på lösenord.

hursomhelst är vi online nu!

allmän information och kontaktuppgifter är ute, kommer lägga dit info om logi alldeles strax.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Clifford

En sak som jag tror är viktigt att vi poängterar är att det inte ska vara i Kåren kommande år. Poängtera att Bäckäng BYGGS OM i alla sammanhang. Annars tror folk att BSK aldrig mer kommer bli som det var, vilket ju vore synd om de trodde.

sebbe

Citat från: "Clifford"En sak som jag tror är viktigt att vi poängterar är att det inte ska vara i Kåren kommande år. Poängtera att Bäckäng BYGGS OM i alla sammanhang. Annars tror folk att BSK aldrig mer kommer bli som det var, vilket ju vore synd om de trodde.
du har en poäng. fixar genast.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Clifford

Nämn att det är GRATIS att sova på Geddon, det framgår inte nu. Och borde inte ordf. ha en mailadress på sidan?

Eller är det ett medvetet val att inte lista den, så att folk måste ringa istället?


Och har nån koll på databasen i år?


*just wondering*

Sparvel

Ska försöka maila logga nu så får du fixa =)
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

sebbe

Citat från: "Clifford"Nämn att det är GRATIS att sova på Geddon, det framgår inte nu. Och borde inte ordf. ha en mailadress på sidan?

Eller är det ett medvetet val att inte lista den, så att folk måste ringa istället?


Och har nån koll på databasen i år?


*just wondering*
att det är gratis att sova på geddon skulle jag kunna nämna, ska jag skriva nåt om antal platser, först till kvarn eller dylikt?

kontaktlistan kopierade jag från protokolltråden, har vi nån fungarande mail till ordf?

databasen har jag ingen koll på


sparvel: lycka till med att maila loggan ;)
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Sparvel

skickad! :)
som sagt inte färglaggd eller nåt utan bara lineart (eller va det heter)
om du behöver större säg till.
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

sebbe

Citat från: "Sparvel"skickad! :)
som sagt inte färglaggd eller nåt utan bara lineart (eller va det heter)
om du behöver större säg till.
9 megapixlar ska nog räcka.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45