Crazy m*********er

Startat av Apanpapan, april 12, 2006, 13.52

Föregående ämne - Nästa ämne

Apanpapan

¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Ewers

Måste vara jobbigt att spela i ett nersläckt rum så att lysdioderna syns...

/F

Clifford

Precis vad jag gått & tänkt...synd att man varken har tid, kunnande eller extrakromosom att göra sådana saker...

Apanpapan

Vad gör din extrakromosom?  :lol:
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Clifford

She´s at home, baking a cake... :toothy8:

Brain

Citat från: "Ewers"Måste vara jobbigt att spela i ett nersläckt rum så att lysdioderna syns...

/F

Skulle vart svinballt att ha när jag spelade 40K by Night på sydCon för 10 år sedan. Helt nersläckt rum och man såg knappt något. Sa till motståndaren att han inte fick flytta en kulle och han svarade, vaddå, det här är ju min Leman Russ.

Enda belysningen på plan var en gatlykta (som inte var tänd under setup) som jag placerat mina Bikers under.... De enda trupperna som syntes på plan.
Tomas Davidsson

sebbe

Citat från: "Brain"
Citat från: "Ewers"Måste vara jobbigt att spela i ett nersläckt rum så att lysdioderna syns...

/F

Skulle vart svinballt att ha när jag spelade 40K by Night på sydCon för 10 år sedan. Helt nersläckt rum och man såg knappt något. Sa till motståndaren att han inte fick flytta en kulle och han svarade, vaddå, det här är ju min Leman Russ.

Enda belysningen på plan var en gatlykta (som inte var tänd under setup) som jag placerat mina Bikers under.... De enda trupperna som syntes på plan.
ballt, men inte smart. motståndaren har ju det lite lättare för sig om man säger så =)
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45