Klan i nåt spel

Startat av Kalle, oktober 04, 2005, 13.41

Föregående ämne - Nästa ämne

Kalle

Vore inte det eminent :D

typ.. day of defeat eller något
Estoy solo mirando!

Clifford

[MMM] är ju vår (in)officiella tag, men mer organiserat än så har det inte varit. I och med Dod Source vore det kul att starta en ordentlig klan, med medlemmar och riktiga matcher över nätet. Allt som behövs är att nån som tycker sånt är kul (Kalle?) fixar det, jag gör det INTE. Men jag är gärna med.

sebbe

säg bara till om ni vill slänga upp en sida på internätet. dock ska jag inte påstå att jag kan göra den. pasi kan intyga att jag inte är snabbast i världen på sånt.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

deadbolt

Tjenixen.
Läget är det att jag är med i www.blightyboys.co.uk i squad [Tempest], vi skulle gärna träna hyffsat regelbundet mot bra och trevliga gäng. givetvis har mitt förslag varit [MMM]. Kan vi bara organisera det så kan jag boka server för träningsmatcher. Det är Dod som gäller pga det är i det vi spelar Day of victory slagen i. Förhoppningsvis kan vi träna nån gång i månaden och utvärdera dusterna gemensamt i lämpligt forum, funkar det bra kan vi öka frekvensen. Vi står för servern såvida ingen har andra önskemål.  
Så vad tycker ni?
/Erik
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Clifford

Jag ser gärna att någon tar huvudansvar för en geddonklan, någon som vet hur klaner funkar.

emil

Att man samlas vid en schysst lägereld med brinnande kors utklädda i vita lakan och huvor? :roll: (Det har jag sett på tv iaf...)

deadbolt

duger det det inte med koboldhjälmar och grill utanför?
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Clifford

Eller så duger det om man håller sig till ämnet. Annars blir det inget.

Apanpapan

Jarl Kulle är med på klanandet...
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

deadbolt

ojoj hårda bud av mr.flick.
hursom helst det är ju inte svårare att man samlar ihop ~8 pers som vill spela vid angiven tidpunkt och taggar [MMM], server ip och passw postas i tråd i forumet minst 1 timme innnan. förslagsvis får någon [MMM] tummen ur och kollar av intresset. :shock:
själv tror jag det är bra om man planerar med ca en veckas framförhållning för att folk skall kunna planera in det och boka träningsserver
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

dilba

Det låter bra. Jag ska ta en snack med lite gedon folk så kan vi
nog fixa något.