Att göra-lista

Startat av jonas, augusti 17, 2005, 13.11

Föregående ämne - Nästa ämne

Barcus

har nu klistrat upp lappar på geddon ska börja tjata lite med folk nere på geddon om att dom borde jobba på konventet.

var det nått mer jag skulle göra ?
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Kalle

när går det skriva upp sig på "arbetslistan" menar för kiosk osv. tider och allt det där
Estoy solo mirando!

Clifford

Jag uppdaterar arrangemangen i anmälningssystemet. Det är tråkigt tråkigt tråkigt. Och tar tid. I massor. Men det måste upp. Igår helst. Så om nån kan hjälpa mig med detta vore konventet tacksamt. Det är enkelt, jag förklarar på 5 minuter. Hilfe. Hilfe.

Sparvel

Om det går att göra hemifrån så kan jag hjälpa till, är sjuk och känner inte för att vistas bland andra människor  =/
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

rAWTAZ

Citat från: "Sparvel"Om det går att göra hemifrån så kan jag hjälpa till, är sjuk och känner inte för att vistas bland andra människor  =/
Sparveln är snäll :)

Vill vara tillägga att vi har en användare för administrationsgränssnittet, så Molin behöver ej kontaktas för detta.

Clifford

De som vill komma åt admindelen kan PM:a mig så hjälper jag er.
Jag behöver rollspelsinfo från Jimmy också, sammanställ exakt vilka scenarion vi har och vilka önskemål de har (typ antal pass, när de vill spela helst, osv)

Clifford

Nu har jag lagt upp anmälningssystemet. Feel free to look around and comment.

det är inte färdigt på alla plan så ni måste hjälpa mig med det.

soulreaper

var finns anmälningssystemet en kompis är mycket intresserad av att jobba i kiosken...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Clifford

Anmälningssystemet är på konventets hemsida, men det är för betalande besökare. Vill du jobba anmäler du dig i den tråden här på forumet, eller så snackar du med Henke.

Tråden för att anmäla sig hittar du här:
http://www.armagedon.se/forum/viewtopic.php?t=610

Clifford

FÖRSTA FRÅGAN: Heavy, hur går det med rockar och band?

OBS!

Jag har nu uppdaterat förstaposten i den här tråden, så att ni alla kan se vad som är kvar att göra. Blåmarkerad text är löst, röd är sånt som ska fixas innan konventet.

Heavy

Citat från: "Clifford"FÖRSTA FRÅGAN: Heavy, hur går det med rockar och band?


Har fortfarande inte hört något från Mogge som kunde fixa rockar.. Han skulle höra av sig när det hittas några.. Gröna rockar kunde vi få i mängder om vi ville, men det blir ju lite fel..
Finns en möjlighet att köpa från alingsås tvätteri, har inte möjlighet att ta kontakt med dom förrän mitten på nästa vecka, så om nån vill ringa och kolla priser och tillgänglighet före dess blir det bra tror jag..

Band finns att köpa på Medic här i stan, mer eller mindre att åka och handla :)

Edit: Jonte heter Jon.. Knappmannen alltså..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

soulreaper

Då anmäler jag min kompis Theres Tengdahl till kioskarbete, om ni vill ha hennes telnr får ni pm:a mig eller ringa mig på 070-5745483, ni kan nå mig efter 19 på torsdagar, hela dagen på helgerna och efter 9 på mån-onsdag. anledningen till att jag anmäler henne är att hennes internetuppkoppling inte fungerar så bra just nu...jag däremot är för lat för att jobba på helgen och ska därför betala...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Kalle

har skrivit ut en del kuponger, problemet är att stämpeln räckte till ca 2. duger det om jag skriver något på baksidan?
Estoy solo mirando!

Clifford

Kalle: Njae. Bättre att vi fyller på stämpeln väl?

Clifford

Har nu uppdaterat hemsidan med ett mer lätt-tillgängligt schema i menyn.