Att göra-lista

Startat av jonas, augusti 17, 2005, 13.11

Föregående ämne - Nästa ämne

rAWTAZ

Citat från: "sebbe"om designern ifråga blir sur kan denne antingen finna sig i detta eller fixa knapparna själv.
Va taskigt det låter. Det låter som att knappgörandet är en tjänst åt designern. Det är väl snarare designern som gör BSK en tjänst, liksom knappmakaren =)

sebbe

mja, kanske lite elakt =)
vad jag egentligen menade var att knappmakaren gjorde rätt i att ändra designen istället för att skicka tillbaka det till designern tillsammans med ett argt brev.. eller något.

=)
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

rAWTAZ

Jao =)

jonte: Om/när du gör något pill/eget, skicka gärna en kopia till mig.

Clifford

Dags att folk ser över förstaposten i denna tråden och gör det de ska, för nu  ska vi vara klara. Möte Onsdag 18.00 på Geddon.

rAWTAZ

Har ni tillgång till internet för burkarna i receptionen? Så att ni kan köra mot anmälningsystemet menar jag.

Clifford

nope, om vi inte löser det medelst wlan...

Gunilla Hellén

öhhh

Jag ser mig själv på den där listan, men jag har aldrig tagit på mig det som står. Jag skulle följa med dej, Cliff, till restaurangerna och snacka. Det har jag gjort, jag hoppas verkligen någon annan fixat avtalen osv. Annars är det verkligen dags, därför kan det ju vara bra att veta att jag inte kommer fixa det om ingen specifikt säger till mig. Jag har dåligt med tid men om det är akut så visst.

Clifford

Citat från: "Gunilla Hellén"öhhh

Jag ser mig själv på den där listan, men jag har aldrig tagit på mig det som står. Jag skulle följa med dej, Cliff, till restaurangerna och snacka. Det har jag gjort, jag hoppas verkligen någon annan fixat avtalen osv. Annars är det verkligen dags, därför kan det ju vara bra att veta att jag inte kommer fixa det om ingen specifikt säger till mig. Jag har dåligt med tid men om det är akut så visst.

Enligt mötet skulle du och jag "fixa restaurangerna", sen är det väl en definitionsfråga vem som gör vad. Jag fixar det, jag har dock inte kunnat hitta något dokument från tidigare på Mac:en så jag får ta mina bristfälliga kunskaper och snickra ihop ett kontrakt imorrn. Matkupongernas pris sätter jag själv, det lutar åt att de kommer vara värda mer i år. Jag anser att man måste kunna få en måltid för dem på någon restaurang, det får vi inte för 30:-.

rAWTAZ

Citat från: "Clifford"nope, om vi inte löser det medelst wlan...
Får jag fråga hur ni tänkt göra med sådant? Jag är dåligt insatt i vad som behöver göras, men det har inte varit snack om att ta ut alla anmälningar på nån lista eller så vad min mail beträffar.

rAWTAZ

Jonte: Klar med några knappar? =)

jonte

knappar är klara. jag ska förmodligen ner på föreningen imorgon, kan lämna av dem till någon vänlig själ med ansvar där.

Clifford

Citat från: "rAWTAZ"
Citat från: "Clifford"nope, om vi inte löser det medelst wlan...
Får jag fråga hur ni tänkt göra med sådant? Jag är dåligt insatt i vad som behöver göras, men det har inte varit snack om att ta ut alla anmälningar på nån lista eller så vad min mail beträffar.

vi har inte tänkt någonting då vi klarat oss utan internet tidigare år. Det är dock en enorm fördel om vi kan få internet till receptionen i år. Nån som har Wlan-modem/router? Kanske vi kan koppla in hos Maxi eller nån som bor tvärs över gatan...

Gunilla Hellén

OK, lite tips om kontrakt innehåll( jag har sagt till Dina):

1. Matkupongensvärde
2. Matkupongens utseende
3. Vilka tider och dagar matkupongen gäller
4. När konventskassören kommer och hämtar dem
5. Vem som ska räkna dem(restaurangen och konventskassören)
6. När de får betalt i reda pengar

En kopia till restaurangen och en till BSK (påskrivna av båda parter)

Kanske behövs något mer men jag vet inte.

Clifford

KALLE!
Jag behöver en matkupong/bild opå matkupong som kan förstoras till A4!! Snarast.

Clifford

Avtal för Borås Spelkonvent 23
mellan Föreningen Armagedon och restaurang Wok Village avseendes matkuponger 3-6 november 2005.

Borås Spelkonvent 23 erbjuder sina arrangörer matkuponger under spelkonventet. Varje kupong har ett värde av 39:- och går att använda som betalning på Wok Village. Matkupongerna är giltiga från torsdag 3 november kl. 18.00 fram till söndag 6 november kl. 12.00.

På söndag eftermiddag hämtar konventets kassör matkupongerna och räknar dem tillsammans med restaurangens företrädare. Borås Spelkonvent 23 ersätter restaurangen med 39:- per kupong senast måndag den 7 november. På baksidan skall stämpel med Föreningen Armagedons logotyp finnas för att intyga matkupongens äkthet.


Matkupongens utseende:
(här är en bild på matkupongen dårå...)

Föreningen Armagedon är huvudarrangör för Borås Spelkonvent.

Kontakt:
Armagedon
Katrinedalsgatan 13B 50451 Borås
Tel. 033/103443

För Armagedon                  För Wok Village
Konventsordförande Dina Topic   Restaurangansvarig

__________________________ __________________________

Datum

__________________________

Varje part har erhållit en kopia av avtalet.


Vad tror ni om detta avtalet?