Att göra-lista

Startat av jonas, augusti 17, 2005, 13.11

Föregående ämne - Nästa ämne

Kalle

låter bra, finns det en bläckdyna? för om det gör det så är det ju bara att lägga den på strategiskt utvald plats så tar jag med den nästa gång jag är nere
Estoy solo mirando!

Clifford

STYRELSEMEDLEM: Kolla om det finns bläckdyna i styrelserummet!
Annars får vi köpa på corporate express typ.

Clifford

OBSOBSOBS!

Kan någon göra en "spot", dvs en reklambild för BSK som är 150*120 pixlar stor? Den ska vara till www.sverok.se , det enda nån behöver göra är att skapa en reklambild. Använd gärna vår logga eller nåt, fixa fixa!

Och hur går det med stämpeldyna?

rAWTAZ

Citat från: "Clifford"OBSOBSOBS!

Kan någon göra en "spot", dvs en reklambild för BSK som är 150*120 pixlar stor? Den ska vara till www.sverok.se , det enda nån behöver göra är att skapa en reklambild. Använd gärna vår logga eller nåt, fixa fixa!

Och hur går det med stämpeldyna?
Du har en i mailen.

Clifford

Nu har Sverok.se den. Bra jobbat.

Alla ni andra två personer där ute, är det någon som kan svara på mina tidigare frågor?

jonte

Jag vill bara påminna den ansvarige för knappdesignen att jag gärna tar emot den (knappdesignen alltså) så fort som möjligt, i början av veckan helst. Filformat spelar ingen större roll, högupplöst jpg funkar bra. Maila till vildmark AT gmail DOT com.

rAWTAZ

Citat från: "jonte"Jag vill bara påminna den ansvarige för knappdesignen att jag gärna tar emot den (knappdesignen alltså) så fort som möjligt, i början av veckan helst. Filformat spelar ingen större roll, högupplöst jpg funkar bra. Maila till vildmark AT gmail DOT com.
1) Hur stor är bildytan?
2) Skall någon särskild skicka grejs till jonte?

jonte

rAWTAZ:
Storleken är inte så noga. Skicka en bild så måttar jag in den på knappytan (2.54cm). Det är lite rundning och blödning som man ska passa in också så det blir lättast för mig.

rAWTAZ

Citat från: "jonte"rAWTAZ:
Storleken är inte så noga. Skicka en bild så måttar jag in den på knappytan (2.54cm). Det är lite rundning och blödning som man ska passa in också så det blir lättast för mig.
Vad tror du om den som är till höger på www.sverok.se nu? Jag tänker mest på om den är för plottrig/för mkt färg.

Har den i stor size.

jonte

Jag tror att det redan finns en design klar?

I vilket fall så tror jag att den där du syftar på blir för plottrig och om det är den som är den aktuella designen så röstar jag på en lätt omstrukturering av designen. Annat färgval som inte är så lika varandra kanske. Men helt tokig blir den inte. Jag kan alltid göra en provknapp och visa upp för nån ansvarig på Gedon.

rAWTAZ

Citat från: "jonte"Jag tror att det redan finns en design klar?

I vilket fall så tror jag att den där du syftar på blir för plottrig och om det är den som är den aktuella designen så röstar jag på en lätt omstrukturering av designen. Annat färgval som inte är så lika varandra kanske. Men helt tokig blir den inte. Jag kan alltid göra en provknapp och visa upp för nån ansvarig på Gedon.
Jag kan maila dig ett par filer så får du testa. Har du Photoshop?

jonte


rAWTAZ

Måste ju ha din mailadress..

jonte

Jag vill bara påminna den ansvarige för knappdesignen att jag gärna tar emot den (knappdesignen alltså) så fort som möjligt, i början av veckan helst. Filformat spelar ingen större roll, högupplöst jpg funkar bra. Maila till vildmark AT gmail DOT com.[/b]

rAWTAZ

Va kass jag är. Den skrev du ju tidigare =)

Jag skickar loggan i stort format, alldeles strax. Så får du kolla om det funkar. Vore ju kul isf, den har färg o grejjer. Men du får återkomma.