Tale of Armagedon gamers

Startat av Apanpapan, augusti 12, 2005, 19.15

Föregående ämne - Nästa ämne

Apanpapan

Nu har jag sett att de lömska Ylvaiterna har ett försök att få sina medlemmar att få mer figurer målade.

Följande regler gäller:

1. Tvåhundra poäng ska målas varje månad.
2. Vi håller på i tio månader. d.v.s. En armé på tvåtusen poäng blir klar.


Under varje månad så ska jag anordna lite gamingaktiviteter som man får använda sina nymålade figurer i.

OBS! Detta är en intresseanmälan och start för själva "tävlingen" bestämmer jag när det är tillräckligt många anmälda.

Det kanske dyker upp ett pris för den snyggaste/snabbaste/fulaste/uslaste armén.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

dilba

Jag är på. Lär få pris för fullaste armen.

emil

Citat från: "dilba"få pris för fullaste armen.
you bet, kotlett! :wink: Ska ru måla Bugmans Rangers eller är det Centigors som är på fyllan? :lol:

Är själv på, men fan vet vad bara, så lite tid och så många figgar...

Beastmen, Empire, Wood Elves, VCs/Sylvania, Dark Elves, Dvärgar, Ogre Kingdom eller fortsätta med RoR till min DoW-armé. Brettonian goes Araby får nog stå över den här gången, för mycket tunga konverteringar.

Clifford

Ja, då blir det Albion & Norse för min del...


Alltså DoW & Kislevites

Gunilla Hellén


Ewers

Om man har en till hälften omålad armé redan, kan man vara med med den då?

/F

Apanpapan

Det tycker jag. Men man ska nog inte räkna med något pris då:) Kom ihåg att börja med saker som går att spela med rätt så fort. Inte "Jag målar min chaosdrake med Chaos lorden Bloato Beefcake på för att slippa måla på fyra månader." Börja med rank and file och kanske en hero.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Apanpapan

Jag kör beastmen:)

*bröööl for the plague god*
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Gunilla Hellén

Jag läste fel "brööl for the plaque (plack) god" det var lite kul. Beastmännen ber att alla motsåndare ska få dåliga tänder, så att de inte kan slåss. Aj aj aj   :twisted:  en evil plan!

Meldon

Kommer ni bara att köra Wfb eller kommer man kunna måla upp en 40k arme oxå..??
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Heavy

Jag är fetpå.. Har ju en barrowkingsarme som ska byggas, ihop med tusen andra (figurlösa) projekt :)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Apanpapan

Meldon, läs 40k forumet. Liknande grej startas där.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

GrandPA

Ja det är väl enda sättet att få något målat. Det blir Empire för min del men fan vet vilka färger.
All for one and more for me

Robin

Vafan, min post försvann.

Wood Elves får det bli...
Jag vann combat med 13.

Clifford

Jag har idag acetonat mina Giants of Albion som jag hoppas kan utgöra stommen i min nya DoW/Kislevarmé.